اساتید دانشگاه خطاب به امیرعبداللهیان: تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک را برای حمایت از غزه به‌کار گیرید

جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور در پی برگزاری کنفرانس بین‌المللی تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند، برای پایان بخشیدن به خون ریزی وحشیانه رژیم صهیونیستی تمام ظرفیت سیاسی و حقوقی کشور و منطقه را به کار بگیرد.
کد خبر: ۶۴۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ - 25December 2023

نامه بیش از ۲۷۰۰ استاد دانشگاه به امیرعبداللهیان: تمام ظرفیت‌ها را برای حمایت از غزه بکار بگیریدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، بیش از ۲۷۰۰ استاد بسیجی دانشگاه‌های کشور در پی برگزاری کنفرانس بین‌المللی تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند، برای پایان بخشیدن به خون ریزی وحشیانه رژیم صهیونیستی تمام ظرفیت سیاسی و حقوقی کشور و منطقه را به کار بگیرد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

۷۵ روز از حادثه بی نظیر قرن اخیر گذشت و بیش از ۷۵ هزار نفر از مردم مظلوم غزه شهید و مجروح شدند. این حادثه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی غرب را بی‌آبرو کرد. انگلیس، آمریکا و همه حامیان رژیم صهیونیستی به خاطر این همه ددمنشی و کودک کشی بی آبرو شدند. دولت‌های منافقی که با ارسال کمک به رژیم کودک کش صهیونیستی ذات پلید خود را نشان دادند و دولت‌های بی خاصیتی که سکوت و حقارت پیشه کردند هم بی‌آبرو شدند و در یک کلام پرده از چهره واقعی تمدن غرب، حقوق بشر غربی و واقعیت دمکراسی در فلسفه لیبرالیسم برملا شد.

در مقابل این جبهه بی آبرویان، ملت‌ها، دولت‌ها و گروه‌های بسیاری برای خود آبرو کسب کرده و روسفید شدند. زنان و کودکان غزه که بدون آب و غذا زیر بمب‌های سنگرشکن آمریکا خم به ابرو نیاورده از عزیزان خود گذشتند تا عزت‌شان را حفظ کنند.

اهالی کرانه باختری که در دو جبهه سازشکاران و جنایتکاران جنگیدند و مقاومت کردند. گروه‌های جهادی فلسطین بویژه حماس و جهاد اسلامی که با طوفان الاقصی حماسه ساز و ماندگار شدند. انصارالله یمن این شیرمردان عصر حاضرکه با شجاعت و غیرت کم نظیر خود مایه مباهات مسلمین شدند.

حزب الله لبنان که جوانمردانه و دلیرانه در کنار گروه‌های جهادی ضربات کاری خود را به ماشین جنگی صهیونیزم وارد ساختند. گروه‌های مقاومت عراقی و سایر گروه‌های مقاومت مستقر در منطقه که هوشمندانه بر بنیان‌های نظامی ریشه ظلم و جنایت در منطقه آمریکای جنایتکار تاختند. مردم بسیاری از نقاط مختلف جهان که با درد وجدان به مراکز شهر‌های بزرگ دنیا آمده و انزجار خود را از رژیم جلاد صهیونیزم و حامیان غربی شان نشان دادند. نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز به مدد بیداری و بصیرت ملت قهرمان ایران و دستگاه دیپلماسی فعالی که در سایه سیاست‌های مدبرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی عملی شده، آبروی و اقتدار زیادی کسب کردند.
آقای وزیر!
امروز جهان در یک دوقطبی آبرومندان و بی آبرویان قرار گرفته و این بزرگترین دستاورد مقاومت مردم مظلوم غزه است؛ لذا ما جمعی از اساتید دانشگاه‌های کشور ضمن سپاس و قدردانی صمیمانه از همه مجاهدان جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده جهان و کنشگران عرصه بین الملل بویژه تلاش‌های بی وقفه دستگاه دیپلماسی کشور در حمایت از جبهه مقاومت بویژه برگزاری کنفرانس تهران، انتظار داریم:

۱) در دفاع از مردم مظلوم غزه و حذف غده سرطانی صهیونیزم از منطقه از هیچ کوششی دریغ نکرده و تلاش‌های خویش را برای انزاوی هر چه بیشتر اشغالگران قدس مضاعف سازید.

۲) به منظور کمک به جبهه مقاومت از ظرفیت دولت‌ها و ملت‌های اسلامی بهره گرفته و برای قطع شریان حیاتی صهیونیسم متجاوز و ممنوعیت هر گونه تجارت، مراوده اقتصادی و پولی با رژیم صهیونیستی، معاهدات تعهدآوری را ایجاد نمایید.

۳) به منظور حمایت از انصارالله یمن، پیمان نظامی دولت‌های اسلامی منطقه را در مقابل تحالف غربی پیشنهاد و عملی سازید.

۴) در راستای دفاع حقوقی از مردم مظلوم غزه و انتقام خون صد‌ها کودک و زن مسلمان، محاکمه سران رژیم صهیونیستی و حامیان خائن آن‌ها من جمله رئیس جمهور خبیث آمریکا را به شدت دنبال نموده و تا تحقق انتقام سخت خون سلیمان مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تروریست‌های دولتی از پای ننشینید.

۵) به منظور اصلاح ساختار نهاد‌های بین المللی، کارآمدی سازمان ملل متحد، تقویت شورای امنیت در راستای صلح پایدار و تبیین و بسط حقوق بشر اسلامی، کلیه ظرفیت سیاسی و حقوقی کشور و منطقه را بکارگرفته و نقش آفرینی نمائید.

۶) با توجه به محاصره کامل نوار غزه و جلوگیری از هرگونه ورود مواد غذایی، دارو و نیاز‌های اولیه برای زندگی و وقوع فاجعه انسانی انتظار می‌رود از همه ابزار‌ها برای شکستن محاصره و باز شدن مسیر‌های ورودی کالا و نیاز‌های اساسی مردم بویژه گذرگاه رفح استفاده گردد تا شاهد پایان این وضعیت وخیم در غزه باشیم.

در خاتمه از دستگاه دیپلماسی کشور و سایر دولتمردان نظام اسلامی انتظار داریم برای پایان بخشیدن به خون ریزی وحشیانه و نسل‌کشی رذیلانه رژیم صهیونیستی تلاش نموده و به هر شکل ممکن جهت شکست کامل دولت متجاوز و اشغالگر قدس اقدام نمایید. توفیقات روزافزون نظام اسلامی و جبهه مقاومت را از خدای سبحان خواستاریم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها