با صدور پیامی؛

سردار کارگر شهادت سردار «سید رضی موسوی» را به فرمانده کل سپاه تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سید رضی موسوی» را به سردار سرلشکر «حسین سلامی» تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ - 26December 2023

سردار کارگر شهادت «سید رضی موسوی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سید رضی موسوی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

برادر ارجمندسردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام باری دیگر یکی از فرزندان برومند و شایسته کشورمان که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای پرچم اسلام و ایران و دفاع از حرم آل‌الله صرف نمود شهد شیرین شهادت را نوشید و روح بلندش آسمانی شد.

شهید سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی، دلداده‌ای بود که در گمنامی به حفظ و صیانت از کیان اسلامی و دفاع از حرم حضرت زینب (س) پرداخت و ناجوانمردانه توسط صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

یقینا ثمره و پاداش سال‌ها مجاهدت و رشادت‌های آن مجاهد فی سبیل‌الله با رزق شهادت به او عطا شد و به حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش پیوست و بدون‌ تردید بهشت، روزىِ نیکوى الهى و ارزانى شده از جانب خدا به شهداست.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این مدافع مخلص و بی‌ریای حرم اهل بیت (ع) به محضرحضرت ولی عصر (ارواحنا‌فداه)، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جنابعالی، همرزمان و به ویژه خانواده گرانقدر آن شهید والامقام، برای این شهید عزیز همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان محترم صبر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار