مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

وجود ۱۷ هزار شهید ترور در کشور، محصول کج‌اندیشی استکبار برای ایجاد موانع در برابر جریان انقلاب اسلامی است

رستمیان در آیین گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت، سردار سلیمانی و شهدای جهان اسلام، گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در کشور، محصول کج‌اندیشی ها، نابخردی‌ها و هزینه‌های هنگفتی است که استکبار برای ایجاد تلفات و موانع در برابر جریان انقلاب صرف کرده است.
کد خبر: ۶۴۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ - 07January 2024

وجود ۱۷ هزار شهید ترور در کشور، محصول کج‌اندیشی استکبار برای ایجاد موانع در برابر جریان انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت، سردار سلیمانی و شهدای جهان اسلام، شانزدهم دی‌ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، «سید یوسف مولایی» معاون آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح، «سلیمان رستمیان» مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر مسئولان استانی در سالن شهدای مدافع حرم اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و جهان اسلام به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت مظلومانه زائران مزار سردار دل‌ها به‌دست تروریست‌ها را تسلیت گفت و اظهار داشت: این واقعه برای کشور و ملت ما بسیار غم‌انگیز بود، اما در طول تاریخ از این‌دست وقایع را بسیار مشاهده کرده‌ایم.

وی افزود: ۱۷ هزار شهید ترور در کشور، محصول کج‌اندیشی ها، نابخردی‌ها و هزینه‌های هنگفتی است که استکبار برای ایجاد تلفات و موانع در برابر جریان انقلاب صرف کرده است بنابراین این اتفاق از این بابت اولین تجربه ما نبود، اما بسیار تلخ و اعداد و ارقام گزارش‌شده بسیار بالا بود. البته بلافاصله پس از شهادت عده‌ای هم‌وطنان در کرمان، عاشقان مکتب شهید سلیمانی در جوار مزار سردار دل‌ها حضور یافتند و همان مسیر و هدف را دنبال کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادامه داد: در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، همه در سراسر دنیا و کشور نگاه و فکرشان این است که درباره حاج قاسم چه اقداماتی انجام می‌شود؛ کسی که تمام دوران عمر خود را از جوانی تا شهادت برای مردم، انقلاب و نظام سپری کرد. در این ایام همه در تلاش هستند تا بتوانند نام و یاد وی و ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های این فرمانده دلاور را در دوران و عملیات‌های مختلف گرامی بدارند.

رستمیان با اشاره به تلاش بی‌بدیل سردار سلیمانی در راه اسلام، انقلاب و اهل‌بیت (علیهم السلام) اظهار کرد: تمام دنیا فهمیده‌اند که حضور او منشأ حرکت‌های فرهنگی بسیار قوی در جهان اسلام است و تصور استکبار، آمریکا و اسراییل این بود که با شهادت سردار دل‌ها جبهه مقاومت کوتاه خواهد آمد، اما مسیر این شهید والامقام همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان بر حضور پرشور در انتخابات پیش‌رو تأکید کرد و گفت: وظیفه‌داریم خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده و پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار