مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

مادران و همسران شهدا الگوی صبر و ایثار هستند

«نوفرستی» مادران و همسران شهدا را الگوی صبر و ایثار دانست و گفت: مادران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایت‌مدار تربیت و جان آن‌ها را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
کد خبر: ۶۴۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ - 26December 2023

مادران و همسران شهدا الگوی صبر و ایثار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همزمان با ایام وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، فرماندار بیرجند به همراه قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل بنیاد شهید استان و جمعی از مدیران به دیدار خانواده شهید دفاع مقدس شهید «فیروزی» و شهید امنیت شهید «خسروی» رفتند.

همچنین در دیدار با خانواده شهید «فیروزی» نیز مدیرعامل و هیات مدیره توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) و تعدادی از معلولان نیز حضور داشتند و با اهدای هدایایی از مادر شهید تجلیل و تقدیر شد.

‌«فرهاد فیروزی» در سال ۱۳۶۲ و در عملیات «والفجر ۳» و شهید «حمیدرضا خسروی» نیز هفته گذشته در جریان تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

«ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در این دیدارها مادران و همسران شهدا را الگوی صبر و ایثار دانست و گفت: مادران شهدا اسوه صبر، استقامت و فداکاری در جامعه هستند که با ایثار فرزندان خود درس بزرگی به همه ما دادند.

وی با بیان اینکه حضرت ام‌البنین(س) مادر و همسران چهار شهید و از مبلغان واقعه عاشورا است بیان داشت: مادران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایت‌مدار تربیت و جان آن‌ها را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

‌گروه جهادی مؤسسه خیریه توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) بیرجند امسال به نام شهید «فرهاد فیروزی» نامگذاری و راه‌اندازی شده و تاکنون نیز اقداماتی مانند افتتاح بوستان مهربانی ویژه معلولان، راه‌اندازی دفتر گروه جهادی، رونمایی از شناسنامه شهید، توزیع ولیمه عید غدیر و اربعین و برپایی پویش‌های مختلف داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار