مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

استقامت مردم «غزه» برگرفته از تفکر شهید «سلیمانی» است

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: استقامت مردم غزه یک نمونه از استقامت اسلامی برگرفته از تفکر سردار شهید «سلیمانی» است که امید می‌رود به نابودی رژیم صهیونیستی بیانجامد.
کد خبر: ۶۴۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ - 26December 2023

استقامت مردم «غزه» برگرفته از تفکر شهید «سلیمانی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با آیت الله «نادعلی زاده» امام جمعه جویبار با بیان اینکه در جویبار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز ایران اسلامی و شهدای مظلوم غره و اعلام انزجار از جنایات اسرائیل با بیان اینکه رزمندگان اسلام از شهرستان جویبار نیز در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی جوانان این شهرستان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز شایسته تحسین است.

وی با بیان اینکه حضور ائمه جمعه در جمع رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس روحیه مجاهدت را در بین رزمندگان افزایش می‌داد، افزود: امروز نیز ائمه جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان‌ها درصدد افزایش روحیه انقلابی و جهادی بین نسل نو هستند.

سرهنگ پاسدار سلامی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم افزایش برگزاری محافل خاطره گویی از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: تحقق این منویات معظم‌له به زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت ختم خواهد شد.

وی به تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای بازدید دانش آموزان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و افزود: معارف دفاع مقدس به عنوان ۲ واحد درس آشنایی با معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان درحال تدریس است.

سرهنگ پاسدار سلامی خواستار برنامه ریزی برای بازدید دانش آموزان شهرستان جویبار از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شد و بیان کرد: همچنین باید خاطرات رزمندگان دفاع مقدس شهرستان جویبار جمع آوری و بازنشر داده شود.

وی از امام جمعه شهرستان به عنوان پشتوانه اصلی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت یاد کرد و گفت: امید است باقوت و همراهی امام جمعه جویبار شاهد توسعه مسیر مقاومت در این شهرستان باشیم.

سرهنگ پاسدار سلامی به چهارمین سالگرد سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و ادامه داد: استقامت مردم غزه یک نمونه از استقامت اسلامی برگرفته از تفکر سردار سلیمانی است که امید می‌رود به نابودی رژیم صهیونیستی بیانجامد.

وی به حماسه مردمی ۹ دی اشاره کرد و خواستار تبیین اهداف دشمن در فتنه ۸۸ و نقش مردم در خنثی شدن این فتنه از تریبون نمازجمعه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار