نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مجموعه «ره‌نامه» نمونه کامل جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: مجموعه «ره‌نامه» نمونه کامل جهاد تبیین است بنابراین ترویج آن بین نسل امروز ضروری است.
کد خبر: ۶۴۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 26December 2023

مجموعه «ره‌نامه» مقام معظم رهبری نمونه کامل جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان، روز سه‌شنبه در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» اظهار داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی و پس از رحلت بنیانگذار نظام، اداره امور کشور نیازمند تدبیر، مدیریت صحیح، علم و فقاهت بود که مجلس خبرگان، مقام معظم رهبری را انتخاب کرد.

وی تقوا و اخلاص را از ویژگی‌های بارز رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ایشان در تمامی عرصه‌های منتهی به پیروزی انقلاب قبل از سال ۱۳۵۷ حضور کامل داشتند و پس از این رویداد مهم هم همواره در خط امام راحل بودند و در نهایت به رهبری انقلاب انتخاب شدند.

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه»، که از جدیدترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است جوان مؤمن، دانا و انقلابی را برای طی مسیر بلند و شکوهمند از خودسازی و جامعه‌پردازی به تمدن‌سازی و آمادگی برای ظهور همراهی می‌کند.

این کتاب‌ها عرصه گسترده‌ای از موضوعات در ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در برمی‌گیرد.

هر یک از این کتاب‌ها مشتمل بر ۱۰ فصل هستند که فصل اول شامل آیات و روایات، فصل دوم حاوی بیانات حضرت امام خمینی (ره) و هشت فصل دیگر بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و برای طرح جلد این کتاب‌ها نیز از آثار هنری هنرمندان نگارگر انقلاب اسلامی استفاده شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار