همزمان با سراسر کشور:

تجمع دانش‌آموزی «فرزندان حاج قاسم» در فارس برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: اجتماع دانش آموزان با عنوان « فرزندان حاج قاسم» با چهار مشخصه؛ منظم، باشکوه، حماسی و ایمن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 26December 2023

تجمع دانش آموزی «فرزندان حاج قاسم» در فارس برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «محمدخلیل عسکری» مدیرکل آموزش و پرورش فارس در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) اظهار داشت: حضرت ام البنین جایگاه رفیعی دارد و مادر علمدار رشید کربلا است از این رو در سالروز وفات این بانوی جلیل القدر از مادران و همسران شهدای فرهنگی استان با حضور روسای ادارات اموزش و پرورش تجلیل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: به هر میزان که بتوانیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم چرا که کاری ارزشمند و دارای برکاتی در زندگی ما خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه والای شهید سلیمانی ادامه داد: معرفی سردار شهید حاج سلیمانی به عنوان یک مکتب و الگو به دانش آموزان ضروری است بنابراین اجتماع دانش آموزان با عنوان « فرزندان حاج قاسم» با چهار مشخصه؛ منظم، باشکوه، حماسی و ایمن روز پنجشنبه هفتم دی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با بهره مندی از ظرفیت تشکل های دانش آموزی و با دعوت از دانش آموزان پایه‌های؛ پنجم، ششم، هفتم و هشتم تجمع «فرزندان حاج قاسم» هم زمان با سراسر کشور در شیراز و مراکز شهرستان ها برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار