مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

واگذاری پایگاه انتخاب رشته داوطلبان شاهد و ایثارگر به بخش خصوصی

حجت‌الاسلام صابریان گفت: برپایی پایگاه‌های انتخاب رشته که جذابیتی برای جامعه هدف ندارد و مورد استقبال قرار نمی‌گیرد، بنابراین در سال آینده، پایگاه انتخاب رشته نخواهد داشت و این فعالیت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 26December 2023

واگذاری پایگاه انتخاب رشته داوطلبان شاهد و ایثارگر به بخش خصوصیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «هاشم صابریان» مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (سه‌شنبه) در ششمین گردهمایی توجیهی معاونان فرهنگی و روسای ادارات آموزش استان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: با توجه به رویکرد تحولی معاونت آموزش، پژوهش و نوآوری دستور العمل هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار بروزرسانی شد و برای اولین بار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها در نحوه انتخاب واجدین شرایط و عضویت در کمیته علمی و داوری استانی نقش دارند.

حجت‌الاسلام صابریان ادامه داد: امیدواریم با همکاری استان‌ها، کمیته علمی و داوری با حضور دستگاه‌های آموزشی استانی برگزار و کسانی که حائز شرایط دریافت جایزه ملی ایثار هستند به دبیرخانه جشنواره معرفی شوند.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز نارضایتی از تحت پوشش قرار گرفتن ۲۰ درصد داوطلبان شاهد و ایثارگر در پایگاه‌های انتخاب رشته اظهار کرد: برپایی پایگاه‌های انتخاب رشته که جذابیتی برای جامعه هدف ندارد و مورد استقبال قرار نمی‌گیرد موجب هدررفت منابع، انرژی و وقت ایثارگران می‌شود و هیچ بازدهی نیز نخواهد داشت، بنابراین در سال آینده بنیاد، پایگاه انتخاب رشته نخواهد داشت و این فعالیت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

حجت‌الاسلام صابریان افزود: در سال ۱۴۰۲ هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تحت عنوان «جشنواره شهید پیشرفت»، برگزار می‌شود.

همچنین در ادامه این نشست روسای ادارات آموزش ستادی مطالبی را در خصوص فعالیت‌های اداره کل آموزش و نیز در نحوه داوری مستندات شرکت کنندگان در فراخوان جشنواره جایزه ملی ایثار بیان کرده و در این وبینار، روسای آموزش استان‌ها به بیان نظرات و سئوالات خود در رابطه با هشتمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار