مشاور فرهنگی استاندار یزد خبر داد؛

برگزاری مراسم یلدای شاعرانه و بزرگداشت پدر شعر فارسی در یزد

«مهرابی» گفت: مراسم یلدای شاعرانه و بزرگداشت پدر شعر فارسی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با مشارکت خانه شعر و ادب شهرداری یزد، پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان، جامعه نابینایان و موسسه اوج سیمرغ هنر برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ - 26December 2023

«عالیه مهرابی» مشاور فرهنگی استاندار یزد، مدیرخانه شعرو ادب شهرداری یزد و مدیر موسسه «اوج سیمرغ هنر» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: مراسم یلدای شاعرانه و بزرگداشت پدر شعر فارسی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با مشارکت خانه شعر و ادب شهرداری یزد، پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان، جامعه نابینایان و موسسه اوج سیمرغ هنر برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۴ دی روز بزرگداشت رودکی شاعر شهیر شعر و ادب پارسی است افزود: رودکی شاعری است که در حقیقت از قله های شعر و زبان فارسی محسوب می شوند و یلدای شاعرانه ای که با حضور شاعران برگزار شد.

مهرابی ادامه داد: این ویژه برنامه با حضور اصحاب شعر و ادب، شاعران جامعه نابینایان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یزد با هدف بزرگداشت رودکی و ایجاد محفلی صمیمی بود، که با اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع از جمله حافظ خوانی، شعرخوانی شاعران و اجرای موسیقی همراه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار