طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: مجتمع فرهنگی «شورکا» رنگ دفاع مقدس می‌گیرد

سرهنگ پاسدار «سلامی» با اشاره به ایجاد فضای آموزشی در کنار یادمان شهدای گمنام «شورکا» گفت: این مجتمع فرهنگی رنگ دفاع مقدس می‌گیرد.
کد خبر: ۶۴۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱ - 26December 2023

مجتمع فرهنگی «شورکا» رنگ دفاع مقدس می‌گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی شورکای جویبار در جمع خادمان شهدای گمنام اظهار داشت: شما بانی یک کار خیر شدید که سالیان سال جوانان و مردم از این مکان بهره مند می‌شوند و حسناتش با شماست که با خدا معامله کردید و از زحمات شما قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: یک کار فرهنگی و جهادی و کمک به محرومین در حوزه کودکان برنامه‌های آموزشی در کنار یادمان شهدای گمنام ایجاد شده است و ما در تهیه و تأمین تجهیزات این مجموعه فرهنگی مساعدت خواهیم کرد که یک مجموعه کامل دفاع مقدسی بشود.

این مسئول با بیان اینکه امروز مردم ما در شهر و روستا مورد آماج حملات دشمنان قرار دارند و دین و ایمان و آداب و رسوم و فرهنگ مردم مورد هدف قرار گرفته شده است، تصریح کرد: دشمن یک لحظه غافل نیست و تلاش می‌کند مردم و جوانان از راه شهدا برگردند و شما تلاش می‌کنید راه این شهدا زنده بماند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: این روستا با تلاش‌های خیر شما آینده درخشانی خواهد داشت و جوانان مومن بواسطه همین مجموعه و برکت این شهید گمنام حفظ خواهند شد که یک نوع مجاهدت به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار