طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: رسیدگی به مشکلات پیشکسوتان جهاد و مقاومت اولویت دارد

سرهنگ پاسدار «سلامی» بر لزوم رسیدگی به مشکلات و مسائل پیشکسوتان جهاد و مقاومت تأکید کرد و گفت: سرکشی مسئولین از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در منازل باید در سطح استان و شهرستان‌ها در برنامه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۴۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ - 26December 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: لزوم رسیدگی به مشکلات و مسائل پیشکسوتان جهاد و مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در ذر جمع پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان جویبار با بیان اینکه این انسجام و وحدت بین پیشکسوتان بسیار با ارزش است و باید تداوم یابد و تقویت شود، اظهار داشت: امروز حقیقتا پیشکسوتان جهاد و مقاومت پشتوانه‌های نظام اسلامی محسوب می‌شوند.  

وی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت به عنوان شهدای زنده  یاد کرد و افزود: شما کار الهی و ارزشی انجام دادید و قدرشناسی از این کار اجر مجاهدان فی سبیل الله است چراکه مجاهدت‌های بزرگ با مسائل دنیوی قابل سنجش و قیاس نیست.

این مسئول ادامه داد: انقلاب و مردم به وجود شما افتخار می‌کنند و عزت شما مرهون مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در طول سال‌های حماسه و خطر و جهاد و مجاهدت از خودتان بروز دادید و مردانگی و شجاعت و غیرت‌تان را در دفاع از کشور و انقلاب به نمایش گذاشتید که ارزش کار شما در پیشگاه الهی جهاد و مجاهدت محسوب می‌شود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه نباید بگذاریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت به فراموشی سپرده شوند، تأکید کرد: امروز هنر ما این باشد که مجاهدان فی سبیل الله در میدان مجاهدت حضور داشته باشند و باید برای مشکات و مسائل این جمع مقدس را پیگیری کنید.

وی بر لزوم رسیدگی به مشکلات و مسائل پیشکسوتان جهاد و مقاومت تأکید کرد و ادامه داد: سرکشی مسئولین از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در منازل باید در سطح استان و شهرستان‌ها در برنامه قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: امروز شما گنجینه دوران دفاع مقدس و میراث گرانبهای دفاع مقدس هستید و باید خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت جمع آوری و تبدیل به کتاب و فیلم و آثار هنری شود و برای آیندگان ماندگار شود. برای این کار ظرفیت‌های شهرستان را پای کار بیاورید و این گنجینه‌ها را استخراج کنید.

سرهنگ پاسدار سلامی گفت: برگزاری جشنواره‌های دفاع مقدس، برگزاری محافل خاطره گویی و روایتگری دفاع مقدس با محورت مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها باید گسترش یابد که از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید برای سفر راهیان نور دانش آموزی و بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برنامه ریزی شود.

وی برگزاری محفل خاطره گویی با حضور دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها و اعزام راوین دفاع مقدس به مدارس در سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها