فرمانده دانشگاه علم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر:

برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند جهاد تبیین هستیم/ فرهنگ شهادت تضمین کننده عزت و اقتدار کشور است

امیر دریادار دوم «شفقت رودسری» با بیان اینکه جامعه ما بیش از گذشته نیازمند فرهنگ شهادت است، آن را تضمین کننده عزت و اقتدار کشور برشمرد.
کد خبر: ۶۴۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 27December 2023

برای تروج ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند جهاد تبیین هستیم/ فرهنگ شهادت تضمین کننده عزت و اقتدار کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر امشب در مراسم گرامیداشت شهدای غواص عملیات کربلای ۴ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس استان مازندران و شهرستان نوشهر یادواره شهدا را گامی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: نظام استکباری از ابتدای خلقت در دو جبهه فعال بوده در حالی که شعار ما مسلمانان برگرفته از متن قرآن است.

وی با عنوان این که نه به کسی ظلم می‌کنیم و نه اجازه ظلم می‌دهیم و نظام استکباری این مسأله را برنمی‌تابد، افزود: انجام مأموریت پیمایش دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶ اقدامی ارزشمند بوده که سبب تحیّر جهانیان شده است.

امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» با عنوان این که مأموریت خطیر و حساس توسط یک ناوشکن هزار و ۱۰۰ تنی انجام شده است، افزود: این مأموریت در سایه عزت و اقتداری که شهیدان رقم زدند، کسب شده است.

فرمانده دانشگاه علم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: فرهنگ شهادت در دین و مذهب ما سبب عزت و اقتدار کشور ما شده است، زیرا شهادت یک مرگ تاجرانه است.

وی با بیان اینکه جامعه ما بیش از گذشته نیازمند فرهنگ شهادت است، آن را تضمین کننده عزت و اقتدار کشور دانست و بیان کرد: در دوران دفاع مقدس نه تنها وجبی از خاک کشور را از دست ندادیم بلکه امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهانی اثرگذار است.

فرمانده دانشگاه علم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر اذعان داشت: جوانان امروز دل پاک‌تر و دلسوزتر از گذشته هستند و باید جهاد تبیین برای نشر ارزش‌ها صورت گیرد.

امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» با اظهار این که امروز نه تنها نیازمندی‌های نیروی دریایی را تولید می‌کنیم بلکه آمادگی برای صادرات تجهیزات دریایی داریم، گفت: این ناشی از عزت و اقتدار کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار