معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مادران و همسران شهدا مانند حضرت ام‌البنین (س) از ولایت دفاع می‌کنند

هاشمی در مراسم بزرگداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا در کهف الشهدای بیرجند با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید «سید رضی موسوی» گفت: مادران و همسران شهدا مانند حضرت ام‌البنین (س) همواره و در همه شرایط از ولایت دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ - 27December 2023

مادران و همسران شهدا مانند حضرت ام‌البنین از ولایت دفاع می‌کنندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که اگر می‌خواهید شهید را به درستی معرفی کنید، سبک زندگی شهید و بستری که شهید در آن تربیت شده است را معرفی کنید، اظهار داشت: فرزندان شهدا نعمت هستند و قدر این نعمات را باید به خوبی بدانیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌ کرد: تولیدات هنری بنیاد شهید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، نسبت به گذشته ۱۰ برابر شده است و در یک سال ۱۰ فیلم سینمایی تولید می‌کنیم.

وی با بیان این‌که هر سال یک گنگره برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: زمینه تحول در فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران را با سپردن کار‌ها به تشکل‌های مردمی فراهم کرده‌ایم.

هاشمی با اشاره به اینکه تقویت فرزندان شهید از وظایف ما است، گفت: امروز کشور بیش از هر روز دیگری به حضور مادران، همسران و فرزندان شهید نیاز دارد و همه موفقیت‌های نظام حاصل خون شهدا است. امروز همه ما وظیفه داریم تا مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار