معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

شهرداری آماده همکاری درخصوص صوت و تصویر فراگیر/ فعالیت‌های ساترا به معرفی بیشتر نیاز دارند

خونویی با تاکید براینکه معاونت فرهنگی شهرداری تهران آماده همکاری درخصوص صوت و تصویر فراگیر گفت: فعالیت‌های مختلف و متنوعی در مجموعه ساترا درحال انجام است که به معرفی بیشتر نیاز دارند.
کد خبر: ۶۴۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ - 27December 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حمیدرضا خونویی»، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از نمایشگاه دائمی ساترا بازدید کرد و در جریان خدمات و دوره‌های برگزار شده این مجموعه قرار گرفت.

افراسیابی: ساترا در صدور مجوز از بهترین مجموعه‌های دولتی است

محمدصادق افراسیابی «معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی» و «مشاور» ساترا که در این دیدار بازدید حضور داشت، به تشریح بخش‌ها و خدمات ارائه شده در نمایشگاه دائمی ساترا پرداخت و اظهار داشت: نمایشگاه رصتا وضعیت دقیق‌تری از فعالیت و خدمات ارائه شده ساترا به دستگاه‌ها نمایش می‌دهد چراکه این سازمان یک مجموعه نوپاست و در میان دستگاه‌ها و مجموعه‌ها کمتر شناخته شده است.

وی با تاکید براینکه ساترا طبق آمار در سرعت و دقت در صدور مجوز از بهترین مجموعه‌های دولتی است، تاکید کرد: ساترا از اولین مجموعه‌هایی است که وصل به درگاه ملی صدور مجوز‌ها شده است.

شهرداری آماده همکاری درخصوص صوت و تصویر فراگیر/ فعالیت‌های ساترا به معرفی بیشتر نیاز دارند

معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با تاکید براینکه معتقدیم دستگاه‌های تنظم‌گر باید متمرکز بر رسالت خود در عرصه تنظیم گری باشند، افزود: تنظیم‌گری دقیق مانع ایجاد تنش اجتماعی خواهد شد؛ اتفاقی که در گذشته پلتفرم‌ها شناخت صحیحی از آن نداشتند و همین باعث برخی مشکلات می‌شد، ولی امروز این مجموعه‌ها با سیاست‌های ساترا همراه شده اند.

خونویی: نمایشگاه رصتا یک اتفاق مهم است که باید بیشتر معرفی شود

در ادامه، «حمیدرضا خونویی»، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عدم شناخت از ساترا را مهم‌ترین خلا دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: نمایشگاه دائمی ساترا یک اقدام خوب است، اما باید بیشتر در معرفی خدماتی که در ساترا صورت می‌گیرد، اقدام صورت گیرد. زحمات زیادی در مجموعه ساترا درحال انجام است که باید این خدمات بیشتر معرفی و اطلاع‌سانی شود. وقتی ما به‌عنوان شهرداری ظرفیت مجموعه‌ها را بشناسیم، قطعاً فضای همکاری را بهتر خواهیم شناخت برای اینکه در چه موضوعاتی می‌توانیم همکاری مشترک و دقیق‌تر انجام دهیم.

وی به تشریح علت تاخیر شهرداری تهران در بهره‌گیری از خدمات مبتنی بر صورت و تصویر پرداخت و افزود: شاید یکی از مهم‌ترین علت‌هایی که شهرداری تهران کمتر به این عرصه ورود پیدا کرده است، عدم شناخت از این فضا و ظرفیت‌ها می‌باشند. اگر مردم هم از خدمات ویژه‌ای که توسط مجموعه ساترا ارائه می‌شود، مطلع شوند حتماً همراه‌تر خواهند شد و مطالبه از پلتفرم‌ها مخصوص ساترا نخواهد بود بلکه مطالبه مردمی هم به آن اضافه خواهد شد.

خونویی درخصوص اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چقدر می‌تواند از ظرفیت صوت و تصویر فراگیر استفاده کند، گفت: رسانه به فعالیت‌های فرهنگی ضریب می‌دهد، اما باید یک اتفاقات میدانی وجود داشته باشد تا رسانه بتواند آن را ضریب دهد. اگر خدمات فرهنگی مبتنی بر میدان دقیقی طراحی نشود، خروجی درستی در فضای مجازی و رسانه‌ای صورت نمی‌گیرد لذا اقدامات و اتفاقات و جریانات از میدان شروع می‌شود و به فضای رسانه منتقل می‌شود.

شهرداری آماده همکاری درخصوص صوت و تصویر فراگیر/ فعالیت‌های ساترا به معرفی بیشتر نیاز دارند

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: شهرداری تهران در موضوعات فرهنگی که ماموریت آن است، یک میدان به وسعت ۳۰۰ خانه فرهنگ، کتابخانه و فرهنگسرا در پیش دارد که روزانه فعالیت‌ها و تحولات فرهنگی و هنری در آن‌ها برگزار می‌شود. اتفاق رصتا اگر به این فضا‌ها متصل شود، می‌تواند فضا را طوری ایجاد کند که دو طرف شامل شهرداری تهران و مجموعه ساترا از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار