فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

مدافعان امنیت با تأسی از فرهنگ حسینی سینه خود را سپر گلوله تروریست‌ها قرار دادند

سردار «‌رادان» گفت: فرزندان این مرز و بوم برای تامین امنیت مردم در شهر مرزی راسک و با تأسی از فرهنگ امام حسین(ع)، سینه خود را سپر گلوله تروریست‌ها قرار دادند تا خدشه‌ای به امنیت مردم وارد نشود.
کد خبر: ۶۴۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ - 27December 2023

مدافعان امنیت با تأسی از فرهنگ حسینی سینه خود را سپر گلوله تروریست‌ها قرار دادندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «‌احمدرضا رادان» فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه‌ سومین جشنواره سراسری فرهنگی، ادبی و هنری ره‌آورد‌ پیاده‌روی اربعین در جمع خبرنگاران ضمن ارزیابی وضعیت امنیت عمومی استان گیلان اظهار داشت: استان گیلان در کنار مزیت مسافرپذیری و مهمان‌نوازی یکی از استان‌های خوب و موفق در حوزه تامین امنیت است و تلاش‌های خوبی از سوی فرمانده‌ انتظامی استان برای تحقق اهداف و توجه به شاخص‌ها صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ عاشورایی تصریح کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی امروز از فرهنگ عاشورا الگو می‌گیرد و در ایام اربعین حسینی نیز مدافعان امنیتِ ما توانستند تا حدودی خود را در این فرهنگ نشان دهند و در این مسیر همچنان محکم، پویا و توأم با رفتار عاشورایی گام برمی‌داریم.

سردار رادان ادامه داد: فرزندان این مرز و بوم برای تامین امنیت مردم در شهر مرزی راسک سینه خود را سپر گلوله تروریست‌ها قرار دادند تا خدشه‌ای به امنیت مردم وارد نشود که نشان از حرکت مجاهدانه بهترین فرزندانِ این امت با تأسی از فرهنگ امام حسین(ع) در این مسیر دارد.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تامین امنیت عمومی مردم در حوزه‌های مختلف را تعهد و وظیفه اصلی فراجا دانست و بیان کرد: این تامین امنیت با کمک دولت، دستگاه قضا، مجلس شورای اسلامی و با حمایت و همراهی مردم صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار