پتر زومتور "معماری اندیشه" را به حرفه هنرمند داد

کتاب «معماری اندیشی» نوشته پتر زومتور، معمار برجسته سوئیسی و برنده جایزه پریتزکر، با ترجمه علیرضا شلویری از سوی انتشارات حرفه هنرمند منتشر شد.
کد خبر: ۶۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ - 28December 2015

پتر زومتور

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، "معماری اندیشه"هشت فصل دارد که عناوین آن به ترتیب عبارتند از: «نگرشی دیگر به چیزها»، «هسته سخت زیبایی»، «از عشق به چیزها، تا خود چیزها»، «کالبد معماری»، «آموزش معماری، آموختن معماری»، «آیا زیبایی شکل دارد؟»، «جادی امر واقعی» و «نور در چشم انداز». بخش انتهایی کتاب نیز نوشتاری در معرفی نویسنده کتاب است.

در بخشی از پیشگفتار مترجم بر این کتاب آمده است: «معماری اندیشی، مجموعهای است از تاملات زومتور در باب معماری؛ و یکی از زیباترین و انگیزانندهترین کتابهایی که یک معمار درباره کارش نوشته است. زومتور در این کتاب، با دقت و تیزبینی و با آمیزهای از دانش و ذوق هنری، مهمترین ویژگیهای کار خود را مورد کاوش قرار میدهد. عمیقترین تجربههای معمارانهاش را در قالب قطعههایی جذاب و دلپذیر به تصویر میکشد و یکی از نابترین نمونههای معماری اندیشی را خلق میکند».

»
معماری اندیشی» نوشته پتر زومتور و ترجمه علیرضا شلویری با شمارگان هزار نسخه، 112 صفحه و بهای 14 هزار تومان از سوی انتشارات حرفه هنرمند روانه کتابفروشیها شده است.

نظر شما
پربیننده ها