یادواره ۱۲ شهید مدرسه حضرت خاتم الانبیاء قم برگزار شد

یادواره شهید غلامرضا اسحاقی و شهدای مدرسه حضرت خاتم الانبیاء (ص) قم در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 28December 2023

یادواره ۱۲ شهید مدرسه حضرت خاتم الانبیاء قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، یادواره شهید غلامرضا اسحاقی و ۱۲ شهید مدرسه حضرت خاتم الانبیاء (ص) ناحیه یک آموزش و پرورش قم در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

در این یادواره «رضا حاج اسماعیلی» از پیشکسوتان دفاع مقدس طی سخنانی با اشاره به اهمیت جهاد در راه خدا، اظهار داشت: شهدا همه وجودشان را با خدا معامله کردند و به افتخار مجاهدت با جان و خون خود در راه خدا نائل شدند.

وی با اشاره به خاطراتی از سبک زندگی شهیدان والامقام افزود: به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کسی شهید می‌شود که از قبل به مقام شهادت رسیده باشد، از این رو همه بایستی سبک زندگی شهدا آشنا شده و آن را در زندگی خود پیاده کنیم.

در مراسم فوق که همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد، از پدر و مادر دانش آموز شهید دوران دفاع مقدس شهید «غلامرضا اسحاقی» تقدیر و کلیپی از خاطرات مربوط به این شهید عزیز پخش شد.

همچنین اجرای گروه سرود میثاق و مرثیه سرایی حسن مالکی نژاد در رثای حضرت ام البنین (س) و حضرت ابوالفضل العباس(س) از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

در یادواره شهدای دبستان حضرت خاتم الانبیاء(ص)، مهدی کلانترزاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم، مهدی خادمی جمکرانی مسئول اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش قم، عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و خانواده‌های معظم شهدای دانش آموز، معلمان، دانش آموزان و اولیاء این واحد آموزشی حضور داشتند.

خانواده شهید اسحاقی ۱۱ شهید تحت عنوان «شجره صالحه» و دبستان حضرت خاتم الانبیاء (ص) ۱۲ دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها