استاندار خراسان جنوبی:

تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی محور مقاومت است

«قناعت» عزت و اقتدار بین‌المللی را مدیون و مرهون خون شهدا دانست و گفت: برای اینکه این کشتی انقلاب به نقطه مطلوب و ایده‌آل که زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) است، برسد باید در مسیر ایثار و شهادت گام برداریم.
کد خبر: ۶۴۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ - 28December 2023

تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی محور مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی شامگاه (پنجشنبه) در دومین یادواره شهدای منتسب به استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ثبت احوال خراسان جنوبی، اظهار داشت: شهدا جان خود یعنی تمام هستی خود را فدا کردند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «یک تجارت بزرگ انجام دادند» و رهبر معظم انقلاب از شهادت به عنوان «مرگ انسان‌های زرنگ» یاد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه به دو دلیل باید فرهنگ ایثار و شهادت را توسعه دهیم و بر روی آن کار کنیم، بیان داشت: نخستین دلیل جنبه معنوی و اخروی است لذا برای اینکه نظر شهدا که جان خود را تقدیم نظام کردند به خود جلب کنیم و ما را مورد شفاعت قرار دهند باید در این مسیر حرکت کنیم.

استاندار خراسان جنوبی عزت و اقتدار بین‌المللی را مدیون و مرهون خون شهدا دانست و تبیین کرد: برای اینکه این کشتی انقلاب به نقطه مطلوب و ایده‌آل که زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) است، برسد باید در مسیر ایثار و شهادت گام برداریم.

قناعت با بیان اینکه دلیل دوم مربوط به این دنیا یعنی وظیفه و کار ما است، توضیح داد: این اقتدار بین‌المللی به برکت خون شهیدان و حضور رزمندگان در دفاع مقدس است بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت را باید تبلیغ و در این مسیر گام برداریم.

وی تأکید کرد: تقویت و جاری بودن  فرهنگ ایثار و شهادت در پیروزی محور مقاومت نقش به‌سزایی داشت به طوری که فرماندهان رژیم صهیونیستی که خود را قدرت نظامی تصور می‌کنند را انگشت به دهان گذاشت.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: محور مقاومت در یمن، لبنان، عراق، فلسطین و سوریه همه گوش به فرمان فرمانده محور مقاومت، جانشین حضرت ولی‌عصر(عج) هستند و این برکت و عظمت با رهبری‌های آگاهانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون شهدا حاصل شده است.

قناعت عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی را به برکت فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: از آنجایی که عده‌ای معاند در داخل تلاش می‌کنند ان فرهنگ را کمرنگ کنند لذا هم وظیفه اخروی و هم وظیفه دنیوی داریم که این فرهنگ را توسعه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار