دومین یادواره شهدای استانداری و فرمانداری‌های خراسان جنوبی برگزار شد

در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل خانواده شهدا دومین یادواره ۱۳۳ شهید منتسب به کارکنان استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ثبت احوال استان خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 28December 2023

دومین یادواره شهدای استانداری و فرمانداری‌های خراسان جنوبی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل خانواده شهدا دومین یادواره ۱۳۳ شهید منتسب به کارکنان استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ثبت احوال استان خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین «مسعود عالی» مدرس حوزه و دانشگاه، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، حضور پرشور مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

از جمله برنامه‌های این یادواره رونمایی از شناسنامه ۱۳۳ شهید منتسب به استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ثبت احوال خراسان جنوبی بود.

همچنین مراسم نمادین تقدیر از خانواده‌های شهدای منتسب به استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و ثبت احوال خراسان جنوبی برگزار شد و مداح و ذاکر برجسته کشوری نیز در این مراسم با مداحی و نوحه‌سرایی بر حال و هوای معنوی مراسم افزود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار