آیت‌الله آملی لاریجانی:

متولیان انتخابات باید صندوق‌های رأی را پرشور نگه دارند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره وظیفه متولیان برأی ایجاد شور انتخابات، گفت: وظیفه اصلی همین است که صندوق‌های رأی را پرشور نگه داریم و مردم هم برأی اصل نظام شرکت کنند.
کد خبر: ۶۴۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 29December 2023

آملی لاریجانی: متولیان انتخابات باید صندوق‌های رأی را پرشور نگه دارندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا که در گلزار شهدای آهومحله برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره وظیفه متولیان برأی ایجاد شور انتخابات، اظهار داشت: وظیفه اصلی همین است که صندوق‌های رأی را پرشور نگه داریم و مردم هم برأی اصل نظام شرکت کنند.

وی افزود: نخستین هدف ما این است که صندوق‌های رأی با شرکت باشکوه مردم داشته باشیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشورهای دیگر الان مترصد هستند، ببینند ما چه جوری عمل می‌کنیم، گفت: حضور پرشور ما این پیام را می‌رساند که مردم در جمهوری اسلامی با همه مشکلاتی که دارند، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و این از همه مهم‌تر است.

وی تاکید کرد: «البته باید ترویج هم کنیم که به اشخاصی که اصلح هستند، رأی بدهند و این هم یک مسئله عاقلانه، معقول و منطقی است.»

آیت‌الله آملی لاریجانی یادآور شد: بنابرأین هر کسی که در جمهوری اسلامی وظیفه‌ای دارد، موظف است نسبت به شرکت پرشور مردم و انتخاب اصلح در انتخابات تلاش کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره امیدآفرینی مردم برأی شرکت در انتخابات عنوان کرد: این یک مطلب مهمی است و تا با رفع مشکلات مردم در حد مقدور تلاش کنیم، منتها باید تبیین و روشنگری هم کرد که آرمان‌های بلند انقلاب خدایی ناکرده به دلیل بعضی از مشکلات کمرنگ نشود.

وی گفت: اگر اقتدار نظام باشد، ما در پرتو قدرت می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم و ما امیدواریم با تلاش مسؤولان و کار جهادگونه مشکلات کمتر شود و مردم هم امیدوارتر باشند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار