مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس:

راه و رسم شهدا با میدان‌داری جوانان ادامه خواهد داشت

سردار «کوشکی» با بیان اینکه راه و رسم شهدا با میدان‌داری جوانان ادامه خواهد داشت، گفت: شهدا در سخت‌ترین شرایط قد علم کردند که با حضور و تقدیم جان گران‌بهای خود در جبهه‌های جنگ از کشور و مردم دفاع کردند.
کد خبر: ۶۴۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 29December 2023

راه و رسم شهدا با میدان‌داری جوانان ادامه خواهد داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان جهرم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید ولایتمدار این استان اظهار داشت: شهدا در سخت‌ترین شرایط به وجود آمده کشور قد علم کردند که با حضور و تقدیم جان گرانبهای خود در جبهه‌های جنگ از سرزمین بلند آوازه ایران اسلامی و مردم دفاع کردند و اجازه ندادند دشمنان بر این سرزمین مسلط شوند.

وی با بیان اینکه راه و رسم شهدا با میدان‌داری جوانان ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: شهرستان دارالمومنین جهرم خاستگاه یک هزار و ۲۰۰ شهید سرافراز و سرداران شهیدی همچون شهیدان مطهرنیا و شهید حاج اکبر رحمانیان است که از دامان پدران و مادران مومن برآمدند و جان خود را نثار کردند.

سردار کوشکی افزود: پیکر مطهر این شهید گمنام گوهر تابناکی در میان جوانان پادگان شهید دستغیب (ره) خواهد بود که امنیت کشور بر دوش آن‌ها قرار دارد و برای دفاع از سرحدات این کشور، ارزش‌های دین خدا و آسایش مردم تربیت می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه مزار شهدا قبله‌گاه عاشقان و زیارتگاه رندان است، بیان کرد: شهیدان در هر لحظه یاور انسان‌ها در سختی‌ها هستند که امیدواریم با وجود پیکر مطهر شهید گمنام در این پادگان، جوانان از برکت حضور این شهید بهره‌مند شوند بنابراین با این شهید عهد می‌بندیم که ایمان به خداوند را همچنان در قلب و جسم خود همیشه پر حرارت باشد و یاوران و پیروان خوبی برای اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) باشیم همچنین همواره همچون شما پیروان راستین، ولی فقیه باشیم.

این استاد دانشگاه یکی از ویژگی شهیدان را عمل به دستورات الهی دانست و گفت: امیدواریم با تاسی از شهیدان حفاظ ارزش‌های الهی باشیم و تا سرحد جان از تمام کشور و امت اسلامی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید سید رضی موسوی در سراسر دنیا دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر شهید گمنام شهر شهید پرور جهرم را متبرک کرد، تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی فرمود که ایران حرم است بنابراین امیدواریم با قدم گذاشتن در راه شهیدان سربازان خوبی در دفاع از ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار