پیام مدیرکل حفظ آثار لرستان به مناسبت ۹ دی؛

حماسه ۹ دی در حافظه تاریخی ملت ایران خواهد ماند

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 29December 2023

حماسه 9 دی در حافظه تاریخی ملت ایران خواهد ماند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

یوالله ۹ دی، یادآور بصیرت و ولایتمداری مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند. در این روز ملت ایران از هر قشر و گرایش سیاسی، برگ زرین دیگری به افتخارات خود در تاریخ انقلاب اسلامی افزودند و با بصیرتی مثال زدنی در برابر توطئه‌ی شوم کسانی که به بهانه «تقلب» در انتخابات، با اردوکشی خیابانی، با نشانه گرفتن اصل نظام، قصد داشتند به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند، شجاعانه ایستادند.

در دوران مبارزات انقلابی تاکنون، هربار دشمنان، در خیال خام خود سعی در لطمه زدن به این نظام مقدس اسلامی داشتند با ایستادگی و مقاومت مثال زدنی این مردم شریف مواجهه شدند. حماسه ۹ دی از نماد‌های قدرت انقلاب اسلامی و ملت ایران در رویارویی با نظام سلطه و مزدوران آنهاست.

اگر امروز شاهد پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی هستیم، نتیجه تاثیر گذاری روحیه ظلم ستیزی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و جوانان ایرانی بر جوانان محور مقاومت است.

اینجانب ضمن گرامیداشت و پاسداشت یوم الله ۹ دی، بر صیانت از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در برابر هرگونه توطئه‌ی خارجی و فتنه‌ی داخلی تأکید داشته و باردیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تجدید عهد و میثاق کرده و این روز را خدمت تمامی مردم بصیر، متدین و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام می‌داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها