رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی عنوان کرد؛

حماسه ۹ دی جلوه‌ای از اصالت انقلاب اسلامی بود

حسینی به مناسبت نهم دی روز بصیرت پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ - 30December 2023

حماسه ۹ دی جلوه‌ای نو از اصالت تاریخی انقلاب اسلامی ارائه کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی با اشاره به ماهیت تاریخی رویداد نهم دی ماه، آن را جلوه‌ای نو از اصالت تاریخی انقلاب اسلامی برشمرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:

حیات پربرکت انقلاب اسلامی در طی حدود نیم قرن قدمت تاریخی، با فراز و نشیب‌های متعددی همراه بوده که هر یک توانسته جلوه‌ای نو از اصالت آن را به تصویر بکشد هر رخداد به مثابه سنگ محکی برای نمایش قدرت و عظمت آن باشد. رخداد تاریخی نهم دی سال ۱۳۸۸ نیز جلوه‌ای دیگر از این حیات پویا و تصویری از تعلقات ملت آگاه ایرانی در برابر توطئه‌هایی بود که توانست به نقطه عطفی در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی تبدیل شود.

در این روز مردم ایران بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های این انقلاب، به تصویر کشیده و انتخاب عنوان «بصیرت و میثاق امت با ولایت» برای این روز، انتخابی شایسته و گویای این اهمیت تاریخی است و پایانی بر بسیاری تفرقه افکنی‌ها بود و اکنون نیز با گذشت ۱۴ سال، همچنان حاوی پیامی روشن است.

با گرامیداشت این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران که رهبر معظم انقلاب اسلامی، آن را به «دست قدرت خدا» تعبیر کردند، امید است در پرتو درایت مقام عظمای ولایت و به برکت خون شهدای والامنزلت، انقلاب اسلامی در مسیر بالندگی و توسعه روزافزون کشور عزیزمان، همواره از این پشتوانه مردمی به عنوان مهم‌ترین سرمایه معنوی، برخوردار بوده و همواره شاهد اهتزاز پرچم پرغرور ایران، بر فراز قله‌های افتخار و سعادتمندی باشیم.

سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار