در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

وزیر امور خارجه: عصبانیت رژیم صهیونیستی در شکست‌های نظامی و امنیتی/ سردار موسوی در مبارزه با تروریسم در منطقه تلاش مخلصانه کرد

امیرعبداللهیان گفت: حمله تروریستی که رژیم صهیونیستی روی سید رضی انجام داد از عصبانیتی بود که در شکست‌های سیاسی نظامی و امنیتی متوجه آن‌ها شده است و همه استراتژیست‌های نظامی هم بر آن تاکید دارند.
کد خبر: ۶۴۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 30December 2023

.به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید سید رضی موسوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهید سیدرضی موسوی حقیقتا یکی از بهترین‌ها بود.

امیرعبداللهیان ادامه داد: من در همه سفرهایم به سوریه در سال‌های متمادی با این شهید ارتباط داشتم و می‌دیدم که صادقانه، صمیمانه و مخلصانه برای تامین حداکثری امنیت ملی و منطقه در مبارزه با تروریسم تلاش می‌کرد.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه قطعا مسیر و راه این شهید ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی این شهید را ترور کرد اما چیزی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برای تامین حداکثری امنیت در منطقه و ایران نخواهد کاست؛ بلکه ما را در این مسیر مصمم‌تر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: البته رژیم صهیونیستی در بیش از هشتاد روز گذشته دو شکست را متحمل شده است؛ شکست اول روز هفتم اکتبر بود در این روز رژیم صهیونیستی در بعد سیاسی و امنیتی به تمام معنا فرو ریخت و در هشتاد روز گذشته نیز با مقاومت غزه در ابعاد نظامی فرو ریخت.

وی گفت: اقدامی که اسراییل روی سید رضی انجام داد از عصبانیتی بود که در شکست‌های سیاسی نظامی و امنیتی متوجه آن‌ها شده و این موضوع در دنیا ثبت شده است و همه استراتژیست‌های نظامی بر آن تاکید دارند.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار