مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

تکلیف امروز ما تبیین ابعاد مختلف حماسه ۹ دی است

در پیام گلپایگانی به مناسبت حماسه ۹ دی آمده است: تکلیف امروز ما تبیین ابعاد مختلف این واقعه تاریخی، مهم و تاثیرگذار برای مردم و به خصوص نسل جوان است تا این حماسه هميشه در اذهان ملت شجاع ما جاودان بماند.
کد خبر: ۶۴۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ - 30December 2023

تکلیف امروز ما تبیین ابعاد مختلف حماسه ۹ دی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «حمیدرضا گلپایگانی» مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

 در متن این پیام آمده است؛

نهم دی ماه یادآور روزی است که مردم با بصيرت و آزاده ايران اسلامی در حماسه‌ای ماندگار با ولی امر خود میثاقی دوباره بستند.

این روز به مثابه صحنه امتحان و آزمونی سخت برای ملت آگاه ایران اسلامی بود که با تأسی به آموزه‌های فرهنگ عاشورایی از آن سربلند و روسفيد بیرون آمدند.

با مرور دوران حیات انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان یکی از برجسته‌ترین تحولات اجتماعی، سیاسی قرن ، رخدادها و حوادثی که بر آن گذشته است به روشنی می‌توان به حجم کینه ورزی و دشمنی نظام‌های استکباری جهان با این نهضت مردمی پی برد اما موضوعی که براندازان و دشمنان ملت از آن غافل بودند ژرف اندیشی مردم با بصیرت و فهیم سرزمین دلاورپرور ایران بود که تحت زعامت و هدایت رهبر فرزانه خویش مثل همیشه موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی شدند.

بی شک نباید از این حقیقت غافل شد که سردمداران نظام سلطه هرگز چشم دیدن ایران آزاد، مستقل و مقتدر را نداشته و دست از تلاش برای توطئه و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهند کشید و به همین دلیل تکلیف امروز ما تبیین ابعاد مختلف این واقعه تاریخی، مهم و تاثیرگذار برای مردم و به خصوص نسل جوان است تا این حماسه هميشه در اذهان ملت شجاع ما جاودان بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و به نمایندگی از کارکنان ولایتمدار شرکت ملی حفاری ایران بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت کرده؛ عزت، اقتدار و سربلندي نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران در پرتو رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب را از درگاه قادر متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار