نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه:

حماسه ۹ دی خط بطلانی بر توطئه استکبار بود

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به ویژگی‌های فتنه ۸۸، گفت: حماسه مردم در ۹ دی خط بطلانی بر فتنه و توطئه استکبار بود.
کد خبر: ۶۴۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 30December 2023

حماسه مردم در ۹ دی خط بطلانی بر این فتنه بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا تویسرکانی» نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت روز ۹ دی در میدان انقلاب اصفهان با اشاره به نقش اصفهان در تاریخ، اظهار داشت: اصفهان در تاریخ شیعه به‌عنوان نگین ایران اسلامی در عرصه‌های معنوی، علمی، مذهبی، هنری پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان در سال ۱۳۸۸ یک‌روز زودتر از سایر استان‌ها به میدان آمدند، افزود: پیشتازی مردم اصفهان در حمایت از ولایت در روز هشتم دی نشان از بصیرت و پیشگامی مردم این خطه است.

حجت‌الاسلام‌ تویسرکانی ادامه داد: مردم اصفهان یک روز زودتر از سایر استان‌ها به میدان آمدند و غیرت دینی خود را نشان دادند، این بصیرت مردم اصفهان و ایران محصول عمل به حدیث ثقلین است، زیرا انسان در پناه قرآن و عترت گمراه نخواهد شد و قرآن بصیرت‌افزا است.

وی با اشاره به عدم تمکین برخی از افراد در برابر قانون پس از انتخابات ۸۸، گفت: آنهایی که دم از رفراندوم می‌زنند برغم‌ ادعای فریبنده خود در انتخاباتی که ۸۵ درصد مردم در آن شرکت کردند، در برابر رای مردم و قانون تمکین نکردند و جمهوریت و اسلامیت را به چالش کشیدند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اضافه کرد: اگر دشمن فتنه می‌کند تعجبی نیست زیرا هرچه دشمن قوی‌تر باشد ما نیز قوی‌تر خواهیم شد، چرا که ما در پناه قرآن بصیرت بیشتری کسب خواهیم کرد. رهبری معظم انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ آنها را نصیحت و دعوت به تقوا کردنذ ولی برخی به حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی مغرور بودند و در عصر عاشورا به خیمه امام حسین (ع) حمله کردند و باطن کثیف خود را نشان دادند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فتنه ۸۸، گفت: حماسه مردم در ۹ دی خط بطلانی بر این فتنه بود در این روز دوباره روح و حماسه حسینی در مردم زنده شد و دو روز بعد از عاشورای ۸۸ مردم به میدان آمدند؛ همان مردمی که همه جا آمدند و برای انقلاب سرمایه گذاری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار