معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی در «طوفان الاقصی»/ «جبهه مقاومت» دستاورد انقلاب اسلامی است

«اکبرزاده» با بیان اینکه مردم «غزه» در «طوفان الاقصی» هیمنه رژیم صهیونیستی را شکستند، آن را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۶۴۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 30December 2023

شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی در «طوفان الاقصی»/ «جبهه مقاومت» دستاورد انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، «محمد اکبرزاده» معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با گفتمان و کلام خود، امت‌سازی کرد، اظهار داشت: خط مقاومتی که امام به تنهایی آن را آغاز کرد کم کم به جمهوری اسلامی قدرتمند تبدیل شد و سپس حزب الله، حشد الشعبی، حیدریون، انصارالله، فاطمیون و... از آن الگوبرداری کردند.

وی یکی از دستاورد‌های مسیر نهضت امام (ره) را شکل‌گیری جبهه مقاومت در منطقه دانست و از دیگر دستاور‌های آن به شکسته شدن هیمنه آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا که بعد از جنگ جهانی دوم قطب قدرتمند دنیا شده بود و حتی در جنگ سرد شوروی را کنار زده بود با جمهوری اسلامی نه تنها از ایران بیرون رانده شد بلکه امروز مورد نفرت شدید در منطقه است و امروز اگر ناو هواپیمابر آمریکا بخواهد از تنگه هرمز (مسیر ایران) عبور کند باید فارسی حرف بزند.

اکبرزاده شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی را از دیگر دستاورد‌های جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: زمانی اسرائیل طی ۶ روز اعراب منطقه را زمینگیر کرد، اما امروز یک شاخه نظامی آن‌ها را زمینگیر کرده است چرا که آن‌ها مقاومت را یاد گرفته‌اند و طوفان الاقصی را به راه انداخته‌اند.

وی در رابطه با فتنه ۱۳۸۸ و بیان اینکه کسانی که روزی همراه امام بودند کمیته صیانت از آرا را شکل دادند با اشاره به سخنان قبل انتخابات و قبل از شمارش آرا آنها، این فتنه را برنامه‌ریزی شده و در راستای انقلاب‌های مخملی دنیا دانست و اضافه کرد: فتنه‌ها پشت سر هم است و برای فتنه امروز نیز اتاق نفوذ تشکیل داده‌اند تا مردم را به سمت دوگانگی معیشت- نظام، معشت –دستاورد‌های نظامی و... ببرند.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز آن‌ها قصد دارند تا همه چیز را به معیشت و اقتصاد وصل کنند و دستاورد‌ها را ناچیز جلوه دهند، گفت: هدف آن‌ها فشل نشان دادن دولت است تا مردم را به سمت انفعال ببرند تا کسی رأی ندهد، اما با رأی ندادن مشکل حل نمی‌شود بلکه باید رأی دهیم و سپس مطالبه‌گری کنیم.

وی مهم‌ترین اقدام دولت را مهار تورم برشمرد و با بیان اینکه قرار بود دلار تا ۲۰۰ هزار تومان بالا برود و تورم سه رقمی شود و دولت آن را مهار کرد، ادامه داد: مردم هوشیارند و موضوع صندوق رأی را از موضوع معیشت جدا می‌کنند و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته، حضور همراه با تحلیل خواهند داشت و رأی می‌دهند تا مشکلاتشان حل شود؛ چراکه رأی دادن و مطالبه‌گری پیوست هم هستند.

این مسئول با بیان اینکه در سال ۱۳۶۶ وقتی نیروی دریایی مستقل شد، ما حتی یک قایق رزمی هم نداشتیم و دوشکا را روی قایق ماهیگیری نصب می‌کردیم، خاطرنشان کرذ: اما امروز ناو جنگی رودکی، شهید مهدوی و شهید سلیمانی را ساخته‌ایم که ناو شهید مهدوی ۲۰۳ متر است و به این دستاورد‌ها در دوره تحریم رسیده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها