حضور حداکثری اقتدار ملی/

استاندار مازندران: یوم الله ۹ دی روز بیعت امت اسلامی با ولایت/ شرکت در انتخابات پشتوانه انقلاب اسلامی است

«حسینی‌پور» با بیان این که انتخابات در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی همواره از اهمیت بسبار بالایی برخوردار بود، گفت: شرکت در انتخابات بارزترین مظهر حضور مردم در صحنه و پشتوانه عظیم انقلاب است. ‎
کد خبر: ۶۴۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ - 31December 2023

یوم الله ۹ دی روز بیعت امت اسلامی با رهبر انقلاب است/ شرکت در انتخابات بارزترین مظهر حضور مردم در صحنه و پشتوانه عظیم انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در جلسه هیأت بازرسی ستاد انتخابات مازندران که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با بیان این‌که انتخابات امسال هم برای جریان انقلاب و هم برای جریان ضد انقلاب حایز اهمیت است، اظهار داشت: بدخواهان نظام اسلامی با بسیج امکانات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود قصد دارند تا از مشارکت مردم در این دوره از انتخابات جلوگیری کنند و انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.

وی افزود: انتخابات در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی همواره از اهمیت بسبار بالایی برخوردار بود. شرکت در انتخابات بارزترین مظهر حضور مردم در صحنه و پشتوانه عظیم انقلاب است. حضور پای صندوق‌های رأی مانند سنگری مستحکم علاوه بر تعیین سرنوشت ملت، کشور را از هر آسیبی مصون نگاه می‌دارد. به پشتوانه مردم، نظام اسلامی طی ۴۴ سال گذشته در برابر تمام توطئه‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد.

حسینی پور خاطرنشان کرد: باید با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود، انتخاباتی سالم و قانونمند و با حضور حداکثری مردم در کشور برگزار شود. در مازندران کار‌های زیرساختی لازم برای برگزاری انتخابات انجام شد تا بتوانیم این رویداد سیاسی مهم را با موفقیت برگزار کنیم.

استاندار مازندران با بیان این‌که دیار علویان در این دوره از انتخابات نیز مانند ادوار گذشته باید از استان‌های برتر کشور باشد، تصریح کرد: وظیفه و رسالت اعضای ستاد بازرسی انتخابات استان بسبار سنگین است. بازرسان نباید با اعلام حمایت از نامزدی خاص یا رفتار‌های شائبه‌برانگیز، شأن و جایگاه خود و انتخابات را خدشه‌دار کنند.

حسینی‌پور حفظ آراء مردم را حق‌الناس توصیف کرد و افزود: اعضای هیات بازرسی و ستاد انتخابات علاوه بر توجه به این اصل مهم، باید از قوانین انتخاباتی نیز آگاهی کاملی داشته باشند تا بتوانند در برابر برخی تخلفات احتمالی، با قاطعیت برخورد کنند. این دوره از انتخابات چه در داخل و چه در خارج از کشور مورد توجه قرار دارد. خوشبختانه جریان انقلاب در هر عرصه‌ای که ورود کرد موفق بود و در این انتخابات نیز با همراهی آحاد جامعه سربلند خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز ملی بصیرت گفت: ۹ دی روز بیعت امت اسلامی با رهبر انقلاب بود. دشمنان با راه‌اندازی فتنه قصد براندازی انقلاب اسلامی را داشتند که در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور به موقع مردم این توطئه بدخواهان نظام ختثی شد. مردم در ۹ دی وفاداری و دلدادگی خود را به انقلاب اسلامی به اثبات رساندند.

حسینی‌پور با بیان این‌که فتنه ۸۸ ماهیت بسیاری از افراد را در داخل کشور افشا کرد، گفت: حماسه ۹ دی اتفاق بسیار بزرگی بود و اگر مردم فتنه را خاموش نمی‌کردند جریان فتنه به راحتی از نظام دور نمی‌شد. بخش زیادی از ابعاد فتنه ۸۸ هنوز برای مردم بازگو نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها