در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

رئیس شورای شهر تهران: بیعت دوباره ملت ایران با رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۹ دی/ رژیم صهیونیستی تاکنون دستاورد نظامی نداشته است

چمران گفت: روز گذشته مردم تهران همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور خود در میدان آئینی امام حسین (ع) یکبار دیگر با رهبر معظم انقلاب بیعت کردند.
کد خبر: ۶۴۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ - 31December 2023

رئیس شورای شهر تهران: بیعت دوباره ملت ایران با رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۹ دی/ رژیم صهیونیستی تاکنون دستاورد نظامی نداشته استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در دویست و چهارمین جلسه شورا شهر با گرامی‌داشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت اظهار داشت: همه به‌خاطر داریم بعد از فتنه ۸۸ و حوادث آن زمان و بعد حوادث بسیار دلخراشی که در روز عاشورا رخ داد مردم نتوانستند آن را تحمل کنند و با حضور میلیونی خود این آتش را خاموش کردند و با رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعتی دوباره کردند.

چمران گفت: روز گذشته مردم تهران همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور خود در میدان آئینی امام حسین (ع) یکبار دیگر با رهبر معظم انقلاب بیعت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به استمرار جنایات اسرائیل در غزه و کرانه غربی گفت: تاکنون بیش از ۲۱ هزار نفر با حمایت آمریکا و اروپائیان توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند که بیش از نیمی از آن‌ها کودکان و زنان هستند.

وی گفت: امروز مردم دنیا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا و اروپائیان به پا خواستند اما این جنایتکاران چشمانشان  را بر روی آن‌ها بسته‌اند اقدام به کودک کشی و تخریب مدارس، مساجد و کلیساها می‌کنند.

چمران گفت: رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ تا کنون هیچ دستاورد نظامی نداشتند و فقط آدم کشی، انسانی کشی و نسل کشی کرده‌اند و با تمام امکانات پیشرفته و بمب‌های بیش از یک تنی آمریکا فلسطین را بمباران می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار