شهید «علیرضا امامی یگانه»:

نماز آگاهانه است که آمريکا را نگران می‌کند

شهید «علیرضا امامی یگانه» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: نماز آگاهانه و زندگی مبارزه جویانه و آزادانه است که آمریکا را نگران می‌کند.
کد خبر: ۶۴۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۲ - 02January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علیرضا امامی یگانه» سی‌ام شهریور ۱۳۴۸ در شهرستان اردبیل دیده به جهان گشود. دانش آموز چهارم متوسطه در رشته علوم تجربی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام دوم بهمن ۱۳۶۶ در ماووت عراق و در عملیات بیت المقدس ۲ به شهادت رسید. پیکرش مدتی در منطقه برجا ماند و بیست و سوم مهر ۱۳۷۱ پس از تفحص در گلزار شهدای علی آباد اردبیل به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت نامه شهید علیرضا امامی یگانه:

یک روز همین شهدا جلوی ما را می‌گیرند و می‌گویند ما خون دادیم، جانمان را دادیم، شما چه کار کردید. آن وقت چه خواهید گفت؟ مگر آن‌ها نمی‌خواستند دکتر بشوند، مهندس بشوند، شما این قدر دنبال زندگی راحت هستید آن‌ها نمی‌توانستند؟ کمی فکر کنید؟ به مسئولیت‌هایتان فکر کنید. اگر یک روز دشمنان ما رمق داشتند به خاطر این بود که توانسته بودند مساجد ما را بی‌رمق کنند.

آمریکا از نماز عربستان ترسی ندارد این نماز آگاهانه و زندگی مبارزه جویانه و آزادانه است که آمریکا را نگران می‌کند. آمریکا سالهاست که سرمایه گذاری می‌کند، جوانان ما را از فرهنگ اصیل اسلامی جدا نگه دارد. از این شعار‌های الله اکبر شما می‌ترسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار