در نشست مشترک اعضای هیأت دولت با استانداران کشور؛

رئیسی: در تصمیم‌گیری‌های کلان باید از نظر استانداران استفاده شود

رئیس جمهور گفت: در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های کلان، نظر استانداران به عنوان مدیران در میدان، لحاظ شود تا کار‌ها بهتر پیش برود.
کد خبر: ۶۴۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ - 01January 2024

نشست مشترک اعضای هیأت دولت با استانداران برگزار شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، نشست مشترک اعضای هیأت دولت با استانداران سراسر کشور صبح امروز (دوشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رییسی» در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست مشترک علاوه بر استانداران سراسر کشور، معاونان رییس جمهور و معاونان وزارت کشور و سازمان‌های تابعه حضور دارند.

رئیس جمهور ضمن تاکید بر تقویت ارتباط استانداران با مردم، توجه و برنامه ریزی برای سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در استان‌ها را با اهمیت دانسته بود.

رییسی همچنین در آن نشست تصریح کرد: در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های کلان، نظر استانداران به عنوان مدیران در میدان، لحاظ شود تا کار‌ها بهتر پیش برود.

رییس جمهور خطاب به استانداران گفت: ما نباید در این دولت از کنار مسائل راحت عبور کنیم، باید برای مشکلات راه حل پیدا کنیم. عقب ماندگی‌هایی که به هر دلیل وجود داشته باید جبران شود و باید به موقعیتی که شایسته نظام و مردم هست برسیم.

رییسی همچنین موضوع مبارزه با فساد را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: کوچک‌ترین ناکارآمدی و فساد نباید در این دولت تحمل شود و این به نگاه حساس استانداران و مدیران در این دولت بستگی دارد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها