نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی:

طوفان‌الاقصی حیثیت دروغین غرب و اسراییل را نمایان کرده است

جلیلی با بیان اینکه مدعیان غربی ادعای دموکراسی، حقوق بشر و ادعای زن، زندگی و آزادی دارند، گفت: بایدن مکرون با قاتلان مردم فلسطین عکس می‌گیرند درحالی که عملیات طوفان‌الاقصی، حیثیت دروغین غرب و اسرائیل را رو کرده است.
کد خبر: ۶۴۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ - 01January 2024

طوفان الاقصی حیثیت دروغین غرب و اسراییل را رو کرده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سعید جلیلی» نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی امروز (دوشنبه) در همایش بصیرت و اخلاص در دانشگاه مازندران با بیان اینکه با انقلاب اسلامی حرکت بزرگی در ملت شکل گرفته است، اظهار داشت: نسبت هر یک از افراد جامعه با این حرکت چیست و چه حرکتی را متوجه خود می‌دانیم.

جلیلی با اظهار این که انقلاب اسلامی به مثابه جبهه بزرگی بود که فراروی ملت باز شد، افزود: انقلاب اسلامی عرصه‌های مختلفی را به روی ملت گشوده است.

وی با عنوان این که یکی از مهمترین ویژگی‌ها و امتیازات و تمایزات انقلاب اسلامی این است که یک حرکت تک بعدی نبوده است و ابعاد مختلفی داشته است، ادامه داد: در ابعاد مختلف حرف، ادعا و شعار داشته است.

جلیلی تصریح کرد: تمدن با امتداد اندیشه بر عرصه و عمل شکل می‌گیرد، گفت: اگر انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت در سال ۵۷ شکل گرفته حرکت یک ملت بود که دعوت خدا و پیامبر را اجابت کردند تا یک حیات جدید را تجربه کنند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای امنیت ملی تصریح کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی یک تفاوت جدی با دوران قبل از آن پیدا کرده است و تمایزاتی بین اندیشه ما و دیگران در غرب وجود دارد.

انقلاب اسلامی جبهه جدیدی را ایجاد کرده است

وی با بیانی که نگرانی عمده غرب از این است که تمایزات در منظر افکار عمومی جهان جنبه امتیاز پیدا کرده است، گفت: جبهه و حرکت جدیدی با انقلاب اسلامی ایجاد شد و انقلاب اسلامی به حوزه‌های مختلف از جمله انسان، علم خوشبختی و غیر نگاه متفاوت و جدیدی داشته است.

جلیلی گفت: امروز مدعیان حقوق بشر صحبت از انحصار علم، مقابله با علم و دشمنی با عالمان می‌کنند و آنان عالم و دانشمند ما را به دلیل کارهای تحقیقی در فهرست تحریم قرار می‌دهند و آنان را هدف ترور قرار می‌دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در پرده اول نمایش غرب در سال گذشته آشوب‌هایی را در کشور ایجاد کردند، گفت در پرده دوم نمایش نیز مدعیان غربی حمایت‌های مادی و کلانی انجام می‌دهند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای امنیت ملی با محکوم جنایت اسرائیلی‌ها و بمباران بیش از ۸۰ روزه بیمارستان‌ها و خانه‌های مردم در فلسطین و غزه به مصاحبه نتانیاهو پس از عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: حماس در وضعیت طبیعی است اما حقی ندارد.

وی با عنوان این که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین غیرقابل انکار است اما مدعیان حقوق بشر رفتار این رژیم را با اصول قابل تطبیق می‌دانند و آن را نسل کشی نمی‌دانند، گفت: مدعیان حقوق بشر می‌خواهند بر دنیا حاکم باشند و روزانه هزاران نفر از مردم بی‌گناه را با خاک و خون می‌کشند.

جلیلی تصریح کرد: این مدعیان غربی ادعای دموکراسی، حقوق بشر و ادعای زن، زندگی و آزادی دارنددرحالی که بایدن مکرون با قاتلان مردم فلسطین عکس می‌گیرند درحالی که عملیات طوفان الاقصی، حیثیت دروغین غرب و اسرائیل را رو کرده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی آمریکایی‌ها در پی تداوم رهبری جهان هستند، گفت: عملیات طوفان الاقصی تمامی چارچوب محاسباتی غرب و اسرائیل را برهم ریخته است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار