فرماندار فامنین:

دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات هستند

«حسینی» با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات و کمرنگ جلوه دادن آن هستند، گفت: مجموعه خادمین شما در دولت برای رفع مشکلات دارند و اراده قوی برای رفع مشکلات وجود دارد.
کد خبر: ۶۴۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 01January 2024

دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در جمع اهالی روستای آجرلو اظهار داشت: امسال به لحاظ در پیش بودن انتخابات سال مهمی است و در ۱۱ اسفند مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند تا برای آینده کشور برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به حضور در انتخابات و کمرنگ جلوه دادن آن هستند، تصریح کرد: مجموعه خادمین شما در دولت و در راس ریاست جمهور و استاندار تلاش برای رفع مشکلات دارند و اراده قوی برای رفع مشکلات وجود دارد.

فرماندار فامنین افزود: فعالیت‌های شهرستان فامنین و استان فعالیت تبلیغی و رسانه‌ای نیست بلکه به صورت واقعی بوده و این فعالیت‌ها در راستای اجرای تکلیف و ایحاد امید است.

حسینی با بیان اینکه شهرستان فامنین تبدیل به کارگاه عمران، پیشرفت و آبادانی شده است، بیان داشت: ما به دور از مسائل جناحی فقط به دنبال رفع مشکلات شهرستان هستیم و روستا به روستا در کنار مردم حضور یافته و مشکلات آنها را پیگیری می کنیم زیرا نسبت به آینده شهرستان با این روحیه جهادی در استان و شهرستان خوش بین هستیم.

فرماندار فامنین یادآور شد: تصمیماتی که در روستا گردشی‌ها گرفته می‌شود قطعا با زمانبندی اجرایی می‌شود به طوری که روشنایی گلزار شهدای روستای آجرلو نیز با نگاه ویژه مسئولین شهرستان به زودی حل خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: به مردم این روستا که با بصیرت و انقلابی هستند، تأکید می‌کنم در همه مسائل با روحیه جهادی به دنبال پیشرفت و آبادانی روستا کار کنید.

وی اضافه کرد: روحیه جهادی در روستاها بن‌بست شکن و پیش برنده است و موانع و مشکلات در مقابل این روحیه سرتعظیم فرود می‌آورند و با همین روحیه مشارکت به سمت پیشرفت روستا باشید.

فرماندار فامنین با اشاره به ارائه تسهیلات نوسازی به مساکن روستایی متذکر شد: روستاییان از فرصت بدست آمده برای دریافت تسهیلات نوسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار