رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی:

راه رسیدن به عزت، انس با قرآن و عمل به آن است

حجت الاسلام «محمد حسنی» خواستار توجه به قرآن کریم شد و گفت: راه رسیدن به عزت ارتباط تنگاتنگ، انس با قرآن و عمل به آن است.
کد خبر: ۶۴۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ - 02January 2024

راه رسیدن به عزت انس با قرآن و عمل به آن استبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری دریادار شهید «مسعود انشایی» که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «سلیمانی» و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یاد علامه «مصباح یزدی» را گرامی داشت.

وی با تقدیر از برپایی جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری در دانشگاه علوم دریایی نوشهر، این پویش را تاریخی و ماندگار دانست و افزود: این جشنواره‌ها می‌تواند چهره‌های بصیرتی ارتش را ملی و ماندگار کند.

اینت مسئول با بیان اینکه اجرای جشنواره برنامه فرهنگی و قرآنی نشانه آمیختگی هنر متعهد اسلامی در دانشگاه‌ها است، با تقدیر از مقام بی‌بدیل مادر عنوان کرد: مقام مادر والا و قابل ستایش است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی خواستار توجه به قرآن کریم شد و ادامه داد: راه رسیدن به عزت ارتباط تنگاتنگ، انس با قرآن و عمل به آن است.

حجت الاسلام محمد حسنی تصریح کرد: آینده افتخار آمیز و عزتمندانه از آن کسی است که علم، ایمان و بصیرت را با هنر آمیخته کند.

این مسئول اذعان داشت: هنر عامل ماندگاری هر کار ماندگاری است و هرچیزی که باهنر آمیخته شود، نمی‌توان برای آن تاریخ مصرف پیدا کرد.

وی با عنوان اینکه آینده از آن ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان متدین و باسواد است، گفت: این راه و روش باید با قدرت ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها