سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:

درخواست ایثارگران گلستان از رئیس‌جمهور در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود

طالع‌زاری گفت: در سفر رئیس‌جمهور بیش از هزار و ۸۰۰ ایثارگر و خانواده شهید به میز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کردند که در کوتاه‌ترین زمان، درخواست آنان رسیدگی خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ - 02January 2024

درخواست ایثارگران گلستان از رئیس‌جمهور در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدعلی طالع‌زاری» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به گلستان هزار و ۸۱۷ تقاضا و مشکل ایثارگران ثبت شد، اظهار داشت: از طریق میز ارتباطات مردمی، فرصت پاسخگویی به خانواده شهدا و ایثارگران به‌صورت تخصصی در بخش‌های مختلف مددکاری، حقوقی، مسکن و تسهیلات، کمیسیون پزشکی، درمان، اشتغال و صندوق اشتغال برگزار شد و دستورات لازم برای حل مشکلات ایثارگران صادر شد.

طالع‌زاری افزود: بیشترین مشکلات ایثارگران گلستان که در میز ارتباط مردمی بیان شد، در حوزه‌های تسهیلات رفاهی، اشتغال، کمیسیون پزشکی و پذیرش بود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: جامعه ایثارگری استان در حوزه‌های مختلف مشکلاتی داشتند که تلاش می‌شود با استفاده صحیح از ظرفیت قانون برای حل آن اقدام شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ۳۰ آذر و اول دی‌ماه سال ۱۴۰۲ برای انجام دومین دور سفر استانی به گلستان سفر کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار