مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

بررسی درخواست ۲۶۰ جانباز کهگیلویه وبویراحمدی در کمیسیون پزشکی

گفت: درخواست ۲۶۰جانباز ساکن این استان برای ارتقای خدمات پرستاری، حالت اشتغال و درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی بررسی شده است.
کد خبر: ۶۴۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ - 06January 2024

بررسی درخواست ۲۶۰ جانباز کهگیلویه وبویراحمدی در کمیسیون پزشکیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رضا پارسیان‌نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته (جمعه) در حاشیه برگزاری نشست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این کمیسیون پزشکی که در مدت زمان ۲ روز در یاسوج برگزار شد ۲۴۰ ایثارگر برای افزایش درصد جانبازی درخواست دارند.

وی بیان کرد: کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد برای تعیین درصد ناشی از جراحات جنگ، درگیری در مناطق مختلف با اشرار و گروهک‌های تروریستی شامل تیروترکش، موج انفجار، شیمیایی برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تصمیمات اولیه کمیسیون با حضور عوامل اجرایی که هشت نفر آنان اعزامی از تهران بودند گرفته شده و نتیجه نهایی نیز پس از ۲۰ روز به صورت پیامکی به متقاضیان اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی جانبازان به عنوان یادگاران روز‌های سخت مقاومت و خون تاکید کرد: کیفیت بخشی به خدمات‌رسانی به این ایثارگران از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وجود ۱۱ هزار جانباز که ۵۸ نفر آنان بالای ۷۰درصد هستند نشان دهنده میزان مشارکت چشمگیر مردم استان در فعالیت‌های وطن دوستانه در دوران جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها