پخش سریال "پیدا و پنهان" با موضوع امنیت ملی

سریال "پیدا و پنهان" اولین سریالی است که به حوزه وزارت اطلاعات وارد می‌شود و زندگی مامورهای این نهاد اطلاعاتی را از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۸ - 20November 2013

پخش سریال

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سریال "پیدا و پنهان" به کارگردانی آرش معیریان و شهرام شاهحسینی از سوم آذرماه از شبکه تهران پخش میشود.

این سریال با حضور بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، امیرحسین آرمان و کوروش سلیمانی درسکوت خبری کامل و به قول معروف با چراغ خاموش تولید شده و در داستانهایی مجزا به پروندههای امنیت ملی میپردازد.

ظاهرا سوژه حساسیت برانگیز این سریال باعث شده که تیم تولید با احتیاط کامل و در سکوت خبری کارشان را پیش ببرند. به دلیل حساسیت بسیار زیادی که در مورد سوژههای این سریال وجود داشته بازبینی سختی در مورد تایید و پخش آن از شبکه صورت گرفته است.

معیریان در جدیدترین سریال خود درغالب داستانی اطلاعاتی و امنیتی به روایت مسائل اجتماعی میپردازد. با احاطهای که معیریان به حوزه تدوین و کارگردانی ژانر اکشن دارد انتظار میرود که با سریالی بسیار باکیفیت و جدی در حوزه سینمای اکشن طرف باشیم. بخشهایی از این سریال در کشور ارمنستان تصویربرداری شده است.

سریال "پیدا و پنهان" اولین سریالی است که به حوزه وزارت اطلاعات وارد میشود و زندگی مامورهای این نهاد اطلاعاتی را ازنزدیک مورد بررسی قرار می دهد. پیش بینی می شود که حساسیتهای زیادی در مورد این مجموعه به وجود بیاید.

بیژن امکانیان، احمد ساعتچیان، حمید ابراهیمی، ناصر آقایی، حمیدرضا پگاه، میرطاهر مظلومی، بیژن افشار، شهروز ابراهیمی، مریم معصومی، الیزابت امینی، سیماخضرآبادی، طوفان مهردادیان، متین حیدرنیا، احسان عیوضی نژاد، حمیدرضا مولانا و سهیل فدایی از بازیگران " پیدا و پنهان" هستند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار