در مراسمی؛

مسئول بسیج جامعه زنان استان مازندران معارفه شد+ تصاویر

مراسم تکریم «فرشته پازکی» و معارفه «رویا جعفری» امروز با سخنرانی سردار «برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸ - 02January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، سردار «احمد برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان که در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از زحمات خالصانه «فرشته پازکی» که در مجموعه‌ی بسیج خوش درخشید، اظهار داشت: امیدواریم در مسئولیت جدید با این تجربه جبران گذشته صورت گیرد و نگاه تربیتی رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق یابد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا اصلی‌ترین وظیفه بسیج جامعه‌ی زنان را ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: بسیج جامعه زنان باید نسبت به ترویج و تولید فکر در حوزه سبک زندگی اسلامی کوشا باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نقش خواهران در انتخابات پیش رو اشاره و بیان کرد: اقتدار و امنیت ملی ما ارتباط مستقیم به حضور حداکثری دارد. این مسئول اذعان داشت: راهبرد مشارکت حداکثری و رقابت سالم از دستورات موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی است و با توجه به اینکه ۵۰ درصد جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند امید آفرینی و تبدیل تهدید به فرصت از این قشر انتظار می‌رود.

در ابتدای این مراسم «فرشته پازکی» در سخنانی به پیاده سازی الگوی سوم و تربیت بانوی طراز انقلاب اشاره و بیان کرد: از ماموریت‌های اصلی حوزه زن و خانواده افزایش جمعیت، خانواده و زیست عفیفانه و اشتغال پایه یا همان اقتصاد مقاومتی است که جهت اجرایی کردن همکاری جامعه زنان شهرستان‌ها با رابط فرمانداری لازم است.

در پایان این مراسم ضمن تکریم از «فرشته پازکی»، «رویا جعفری» به عنوان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا معرفی شد. «فرشته پازکی» پیش از آن به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران معرفی شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار