شهید قدس/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: درباره «شهید سلیمانی» به‌دنبال تولیدات هنری فاخر و جهانی هستیم/ سمفونی «به قد قامت یاران» با نوازندگان و رهبری فاخر تولید شد

سالاری با بیان اینکه درباره «شهید حاج قاسم سلیمانی» به‌دنبال تولیدات فاخر و جهانی هستیم، گفت: سمفونی «به قد قامت یاران» با حضور و همکاری نوازندگان و رهبری فاخر تولید شد.
کد خبر: ۶۴۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰ - 03January 2024

درباره «شهید سلیمانی» به‌دنبال کارهای فاخر و جهانی هستیم/ سمفونی «به قد قامت یاران» با نوازندگان و رهبری فاخر تولید شد«محمود سالاری» معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اينکه حاج قاسم سلیمانی ابر انسانِ عصر معاصر است، اظهار داشت: ایشان انسانی بود که فرامرزی می‌اندیشید و فرامرزی عمل می‌کرد و انسانیت برایشان معنا داشت و هویت انسان برایشان مهم‌ترین موضوع بود.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به اینکه رویکرد حمایتی معاونت هنری درخصوص حمایت از تولیدات هنری با موضوع شهید سلیمانی چگونه است، گفت: ما به‌شرط اینکه اثری فاخر و مورد تایید اهالی فن، اساتید و خبرگان حوزه‌های مختلف با موضوع شهید سلیمانی تولید کنیم، آماده همکاری و همراهی خواهیم بود تا آثار مختلف تولید شود.

وی با تاکید براینکه درباره شهید حاج قاسم سلیمانی کارهای زیادی تولید شده است، افزود: البته ما به‌دنبال کارهای فاخر و ماندگاری هستیم که بتوانیم به جهانیان نشان دهیم و بگوییم این عظمت هنر در خدمت این عظمت شخصیت است.

سالاری به سمفونی «به قد قامت یاران» اشاره کرد و تصریح کرد: ما به دلیل اینکه بتوانیم این انسان فرازمینی را بهتر بشناسانیم و یاد ایشان را گرامی‌ بداریم و توجه جهانیان را به این فرد ارزشمند و این نفسِ، نفیس توجه بدهیم، بخاطر همین اثری موسیقیایی را در تالار وحدت رونمایی کردیم، که یک اثر موسیقیایی فاخر است.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ابعاد فنی این سمفونی پرداخت و با تاکید براینکه «به قد قامت یاران» با نوازندگان و رهبری فاخر و خوانندگانی ارزشمند تولید شده است، تاکید کرد: امیدواریم این آثار تولید شده در این حوزه روز به روز بر قیمت و قد آن‌ها افزوده شود و و شاهد تولید آثار فاخر و ماندگار جدیدی در این باره و موضوعیت و محور مقاومت و حاج قاسم سلیمانی و یاران شهید ایشان باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها