شهید قدس/

دست‌خط شهید قاسم سلیمانی خطاب به مردم مجاهد فلسطین+ عکس

دست‌خط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به مردان و زنان مجاهد فلسطینی برای اولین‌بار منتشر شد.
کد خبر: ۶۴۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ - 03January 2024

به گزارش خبرنگار ساجد دفاع‌پرس، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دست‌خطی را خطاب به مردان و زنان مجاهد فلسطینی نگاشته است که این روزها مصادف با چهارمین سالگرد شهادت این شهید والامقام منتشر شده است.

شهید حاج قاسم سلیمانی در این دست‌خط، نوشته است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر مردان و زنان مجاهد فلسطین که
لاینام ایام الخوف»

(سلام بر مردان و زنان مجاهد فلسطین که روزگار ترس و وحشت آنان را به خواب نمی‌افکند).

دست‌خط شهید قاسم سلیمانی خطاب به مردم مجاهد فلسطین+ عکس

مجاهدان فلسطینی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر سال ۱۴۰۲) در یک عملیات غافلگیرانه با عنوان طوفان‌الأقصی، به سال‌ها جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها پاسخ دادند که این عملیات یک «شکست غیرقابل ترمیم» را برای رژیم صهیونیستی در ابعاد مختلف به همراه داشت.

رژیم اشغالگر قدس از زمان انجام عملیات طوفان‌الأقصی تاکنون، حدود سه ماه است که دست به کشتار وسیع و بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه زده است؛ اما این حملات تاکنون دستاوردی جز کشتار بیش از ۲۲ هزار نفر نداشته است؛ با این وجود، مردم غزه از آغاز این حملات وحشیانه تاکنون، مقاومت بی‌نظیری از خود نشان داده‌اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیراً به نقش مهم شهید حاج قاسم سلیمانی در احیای جبهه مقاومت اشاره کرده و فرموده‌اند که امروز اگر این جبهه نبود، غزه نمی‌توانست این‌قدر مقاومت کند؛ این درحالی است که امروز رژیم صهیونیستی از یک سو توسط رزمندگان حماس و از سویی دیگر توسط رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، سوریه و یمن محاصره شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار