به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن طی مراسمی؛

بانوان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور سردار ناظر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از بانوان شاغل در این مجموعه تقدیر شد.
کد خبر: ۶۴۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ - 03January 2024

بانوان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل شدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، صبح امروز (چهارشنبه) طی مراسمی با حضور سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از بانوان شاغل در این مجموعه تقدیر شد.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن تبریک به مناسبت روز میلاد حضرت زهرا (س) و روز میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: این مجموعه به وجود دختران و بانوان مومن و با تقوای شاغل در موزه که دوشادوش همسران خود در عرصه‌های اجتماعی حضور پیدا کردند و توانستند هم در قبال خانواده‌ی خود و هم در مقیاس بزرگتر، برای جامعه‌ی خود ثمربخش باشند افتخار می‌کند.

سردار ناظر افزود: روز زن فرصت مناسبی برای بیان شأن و منزلت حضرت زهرا (س) به عنوان اسوه اخلاق و اخلاص است و از آنجایی که بانوان سرمایه بزرگ جامعه اسلامی هستند همه وظیفه دارند که از این سرمایه با ارزش حفاظت و صیانت کنند.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: هر روز، روز بزرگداشت شماست و هر روز را باید برای تعظیم و تکریم مقام زن و مادر در نظر داشت.

در پایان این مراسم سردار ناظر «مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بانوان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها