معرفی مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر استان هرمزگان

«جهانگیری» به عنوان مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجراستان معرفی شد.
کد خبر: ۶۴۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ - 03January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، طی حکمی از سوی «مجتبی امینی» دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر «اسمعیل جهانگیری» به عنوان مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان هرمزگان معرفی شد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای اسمعیل جهانگیری
مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

سلام علیکم

جشنواره بین المللی فیلم فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش هنرمندانه و امیدآفرین سینماگران اخلاق ایرانی در جهت اعتلای تولیدات ملی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه های اسلامی، ایرانی، تقویت و حمایت از سینمای پویا و توسعه پایدار در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

نظر به ضرورت تحقق عدالت فرهنگی و ارتقاء جایگاه سینمای استانها در گام دوم انقلاب و با عنایت به سوابق، توانمندی و تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه مدیریت فرهنگی هنری، به موجب این حکم به سمت مدیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان مذکور منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و بهره گیری از پشتوانه های فکری با رعایت استانداردهای هنری و تعامل سازنده و همکاری موثر سایر دست اندرکاران استان و خانواده بزرگ سینمای ایران، جشنواره را در رسیدن به اهداف عالی در شان فرهنگ و هنر اسلامی، ایرانی مدد نمایید.

مجتبی امینی
دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار