یادداشت/ بابک روزبه

شهادت، رویشی دوباره برای ملتی حماسی

امروز در ۱۴ دی ۱۴۰۲ که کشور در عزای شهدای کرمان و عاشقان سردار دل‌هاست، دشمنان این ملت بدانند تاریخ این کشور مملو از شهادت‌ها و جان نثاری‌هاست. ما خون می‌دهیم تا علم از دستمان نیفتد و هر لحظه سر می‌دهیم تا پای در رکاب نجاتبخش انسان‌ها به حیات جاودانه بازگردیم.
کد خبر: ۶۴۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ - 04January 2024

شهادت، رویشی دوباره برای ملتی حماسی

گروه استان‌های دفاع‌پرس- بابک روزبه؛ امروز که کشور در عزای شهدای کربلای کرمان و عاشقان سردار دل‌هاست، دشمنان این ملت بدانند تاریخ این کشور مملو از شهادت‌ها و جان نثاری‌هاست. ما خون می‌دهیم تا علم از دستمان نیفتد به هر لحظه سر می‌دهیم تا پای در رکاب نجات بخش انسان‌ها به حیات ابدی برگردیم.

امروز عزای عمومیست و ما عزادار عاشقانی هستیم که در راه عشق جان دادند. سیزدهم دی ۱۳۹۸ و ۱۴۰۲ روز رویش و زنده شدن مردمی است که شهادت را افتخار می‌دانند و بر طریق شهادت زنده می‌مانند.

شهادت مرد میدان، سردار دلها، آغاز راه این ملت در باروری مکتبی است که فلسفه آن شهادت است. مرید جان داد تا قطره قطره خونش اقیانوسی برای آبیاری و قد کشیدن نسلی از جنس خودش برای حضور در میدان شهادت باشد که با شهادتش نه تنها یک مکتب جهانی بروز پیدا کند بلکه در قلب و جان ملت گره بخورد.

دشمنان اگر این ملت را می‌شناختند، می‌فهمیدند که شهادت آغاز رویشی دیگر برای ملت ماست. مسیر شهادت از دیرباز در تاریخ این کشور مسیری آشناست، چرا که تاریخ و ادبیات این کشور اثبات کرده که ما ملت حماسه و شهادت هستیم و شهادت عطرش را در سرتاسر  وجود این ملت و کشور پراکنده کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار