سلطانی خبر داد:

رادیو تهران در باغ موزه دفاع مقدس مسابقه اجرا می‌کند

تهیه کننده رادیو گفت: شبکه رادیویی تهران جمعه‌ها از ساعت 9 با حضور در باغ موزه دفاع مقدس، مسابقه خانوادگی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ - 30December 2015

رادیو تهران در باغ موزه دفاع مقدس مسابقه اجرا می‌کند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس مهدی سلطانی تهیه کننده رادیو این برنامه با اعلام این خبر گفت: مسابقه خانوادگی رادیو تهران، با حضور تماشاگران و علاقه مندان هر هفته با شرکت خانواده های حاضر در باغ موزه دفاع مقدس روی آنتن می رود.

سلطانی گفت: این مسابقه با شرکت دو گروه و با محوریت سنجش میزان و عمق روابط خانوادگی در چهار مرحله پخش میشود. بخشهای فان و جذابی ویژه بزرگ ترهای خانواده و حتی کودکان طراحی شده است از اجرای نمایش گرفته تا تست هوش و میزان علاقه اعضای خانواده به یکدیگر سنجیده میشود.

وی افزود: در این مسابقه خانوادهها به همراه بازیگران رادیو تهران به ایفای نقش میپردازند،  هوش و اطلاعات عمومی اعضای خانواده  نسبت به یکدیگر سنجیده میشود و در مرحله پایانی کودکان تواناییهای هنری خود را به نمایش میگذارند.

مسابقه خانه هفتم با تمرکز بر تقویت و تحکیم روابط خانوادگی سعی دارد جمعه ای شاد و مفرح را خلق کند.

 بنا براین گزارش، مسابقه خانوادگی خانه هفتم کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی است که  هر جمعه با حضور تماشاگران و علاقه مندان در باغ موزه دفاع مقدس اجرا میشود. نویسنده و طراح سوالات آرزو ندرلو و نویسندگی نمایشی برنامه نیز بر عهده رضا فرخی است. دلآرام شکوهی و امین قاضی اجرای برنامه را با بازی رضا فرخی، میثم عبدی، امین قاضی و دلآرام شکوهی بر عهده دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار