شهید قدس/ دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی:

دشمن از زائران سردار «سلیمانی» هم هراس دارد/ «محور مقاومت» یک تهدید برای دشمن است

«عبودتیان» با بیان اینکه تفکر مقاومت در حال گسترش است، گفت: دشمن از زائران سردار سلیمانی هم هراس دارد.
کد خبر: ۶۴۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ - 04January 2024

دشمن از زائران سردار سلیمانی هم هراس دارد/ محور مقاومت تهدیدی برای دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، «سید احمد عبودتیان» دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی امروز در جلسه شورای اداری مازندران که در سالن شهید رجایی استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: محور مقاومت در منطقه یک تهدید برای دشمن محسوب می‌شود که بخشی از این عصبانیت به خاطر نقش آفرینی سردار سلیمانی بود.

وی افزود: نیرو‌های مقاومت لبنان، یمن و فلسطین به عنوان یک تهدید برای دشمن هستند و هر روز تفکر مقاومت در حال گسترش است.

دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی، با بیان این مطلب که بعد از هفت اکتبر ماهیت پلید و شوم رژیم جعلی بیشتر برای جهانیان مشخص شد، بیان داشت: حماس با تاسی و الگو پذیری از تفکر سیدالشهدا پیروزی خود را حتمی می‌داند.

عبودتیان اذعان داشت: کشور‌های جهان با برگزاری تجمع‌های تاریخی و بی‌نظیر بر ضدرژیم غاصب و کودک‌کش تفکر پیروزی خون بر شمشیر را نهادینه کردند.

دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی تصریح کرد: دشمن از زائران سردار سلیمانی هم هراس دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردمی سازی ظرفیت ممتاز و بی‌نظیر جمهوری اسلامی است که رییس جمهور به این موضوع اهتمام جدی دارد.

دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی با ذکر این مطلب که پول به تنهایی نمی‌تواند گره گشا باشد، ادامه داد: جمهوری اسلامی یک الگوی بی‌نظیر در دنیا معرفی کرد که بهره مندی از ظرفیت مردم در آن یک اصل جدی محسوب می‌شود.

عبودتیان افزود: هر کشوری برای خود یک الگو و مبنا دارد و ایران تنها کشوری است که الگوی دینی و مردمی آن در دنیا بی‌نظیر است.

وی استان مازندران را از جمله استان‌های پیشرو در کشور معرفی کرد که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران در تمامی آزمون‌ها سربلند بیرون آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار