رییس دفتر سیاسی حماس:

دشمن توهم دارد که با ترور رهبران، اراده مقاومت می‌شکند

خالد مشعل گفت: ترور و شهادت مقامات ارشد مقاومت تنها شکست دشمن صهیونیستی را جلو می‌اندازد.
کد خبر: ۶۴۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 05January 2024

دشمن توهم دارد که با ترور رهبران، اراده مقاومت می‌شکندبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، «خالد مشعل» رییس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین در سخنانی به یاد شهید «صالح العاروری» نایب رییس دفتر سیاسی این جنبش و یاران شهیدش که اخیراً در بیروت با حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، اظهار داشت: شهادت رهبران حماس یک حقیقت مهم را ثابت کرده و آن اینکه راه شهادت گزینه نهایی و مورد نظر هم رهبران و هم سربازان این جنبش است.

وی در ادامه افزود: برادران ما در راه جهاد و مقاومت مرگ را صرفاً سرنوشتی محتوم نمی‌دانند، هر چند که این حق است، بلکه آن را یک آرزو و سرانجام می‌دانند که امیدوارند به آن برسند و خالصانه برای آن تلاش می‌کنند. شهادت رهبران مقاومت و حماس دلیلی است بر اینکه خون ملت فلسطین در این نبرد یکی است، نبرد طوفان الاقصی نبرد همه ملت فلسطین در داخل و خارج و نبرد کل امت است.

خالد مشعل همچنین گفت: دشمن صهیونیستی پس از ۳ ماه حملات وحشیانه و نسل‌کشی مردم غزه و قتل و کشتار زنان و کودکان و در پی شکست و ناتوانی در برابر مقاومت، به دنبال نابودی مردم غزه است و می‌خواهد بحران خود را به خارج صادر کند و دایره نبرد را گسترش دهد به گمان اینکه این می‌تواند معادلات مقاومت را بر هم بزند.

رییس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین در ادامه تأکید کرد: دشمن گمان می‌کند با ترور رهبران مقاومت عزم و اراده آن را می‌تواند در هم شکند، اما نمی‌داند که این توهم بزرگی است که قبلاً نیز آن را امتحان کرده است و ده‌ها و صد‌ها و حتی هزاران نفر از رهبران ملت فلسطین را در طول دهه‌های گذشته از تمامی گروه‌ها از جمله حماس و در رأس آن شهید شیخ احمد یاسین بنیانگذار این جنبش ترور کرده، اما نتیجه این بوده که هر بار رهبرانی دیگر جای رهبران قبلی را گرفتند، ملت فلسطین ملت بزرگی است که شکست نمی‌شناسد.

وی گفت: به یاری خداوند این ملت شکست‌ناپذیر است و به دشمن نشان خواهد داد با گسترش دامنه جنایات خود علیه ملت فلسطین چه حماقتی را مرتکب شده است و با ادامه جنایات خود و ترور رهبران حماس در خارج در حقیقت قبر خود را با دست خود کنده و شکست خود را جلو می‌اندازد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار