در مراسم تشییع پیکر شهدای انفجار تروریستی کرمان؛

رئیس‌جمهور: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار جهان اسلام است/ زمان و مکان انتقام را نیرو‌های مسلح تعیین خواهند کرد

حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی افتخار کرمان، ایران و جهان اسلام است، گفت: نقشه آمریکایی برای تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم بر آب شد؛ لذا آمریکا از زائران او کینه به دل دارند.
کد خبر: ۶۴۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ - 05January 2024

رئیس‌جمهور: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار جهان اسلام است/ زمان و مکان انتقام را نیرو‌های مسلح تعیین خواهند کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلیمن «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح امروز (جمعه) در مراسم تشییع پیکر شهدای انفجار تروریستی کرمان که در مصلای امام علی (ع) کرمان با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری و مردم شهید‌پرور کرمان برگزار شد، اظهار داشت: این مجلس، مجلس بسیار محترمی در محضر مقدس شهیدان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و در کنار قدم‌های مجروح و آسب دیده از ظلم دشمنان و عداوت اعدا و شرارت اشرار هستیم.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه مردم استان کرمان مردمی با بصیرت، انقلابی، در صحنه و مردمی که در عرصه‌های مختلف هستند که به خوبی در آزمون‌ها درخشیدند، افزود: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی افتخاری است که نه فقط برای کرمانی‌ها، بلکه برای ایران عزیز ما و برای همه امت اسلامی است، اما چرا حقد و کینه دشمنان نسبت به سردار سلیمانی تا این حد است؟ نسبت به عکس او چرا؟ نسبت به مزار او چرا؟ نسبت به زائر او چرا؟

رئیس جمهور با طرح این سوال که چرا دشمنان نسبت به زائر، عکس، تصویر و ... حاج قاسم این همه کینه دارند، گفت: دشمن می‌خواست بعد از شکل‌گیری اسرائیل و ۷۵ سال ظلم، کار دیگری را آغاز کند. اسرائیل سرزمینی است که به عنوان دفاع از یهود شکل گرفت. دشمن می‌خواست در عراق و سوریه داعش را با عنوان خلافت اسلامی حاکم کند.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه امروز صدمین روز استقامت مردم فلسطین است، افزود: نیروی مقاومتی که قدرت هوایی و دریایی ندارد و قدرت کوچ زمینی دارد، اسرائیل در برابر این نیرو مستاصل شده است. همین امروز فلسطین پیروز میدان است.

رئیس جمهور با بیان اینکه حاج قاسم داعش را در منطقه نابود کرد و امنیت را در منطقه برقرار کرد، تصریح کرد: نقشه آمریکایی برای تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم نقش بر آب شد و حاج قاسم زیر می‌زد؛ لذا آمریکا از زائران او کینه به دل دارند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم تولید قدرت کرد، گفت: مردم همیشه صحنه ایران اسلامی مهمترین مولفه قدرت در ایران اسلامی محسوب می‌شوند؛ دشمن قدرت ایران دیده و تجربه کرده است؛ در این قضایا به مردم اطمینان می‌دهم و یقین بدانید ابتکار عمل در دست نیرو‌های مسلح ماست و زمان و مکان را نیرو‌های مسلح ما تعیین خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه این شهادت‌ها قدرت عظیم برای پشتوانه نظام و امتحان، ابتلا و مسئولیت مسئولان را بیشتر کرده است، تصریح کرد: دشمن ما امروز مستاصل است و به دلیل استیصال خود مردم بی‌گناه را می‌کشد اما پایان طوفان‌الاقصی پایان رژیم صهیونیستی است؛ این وعده الهی است حق پیروز و باطل نابود است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها