وزیر کشور:

برخی عوامل مرتبط با انفجار‌های تروریستی کرمان دستگیر شدند

وحیدی گفت: سیستم‌های اطلاعاتی کشورمان با توانمندی لازم، سرنخ‌های بسیار خوبی در خصوص افراد دخیل در انفجار‌های تروریستی کرمان پیدا کردند و بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 05January 2024

برخی عوامل مرتبط با انفجار‌های تروریستی کرمان دستگیر شدندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور در ارتباط با شناسایی عوامل انفجار تروریستی کرمان اظهار داشت: نیرو‌های امنیتی ایران به سرنخ‌های خوبی از عوامل انفجار تروریستی کرمان دست یافتند و چند مظنون دستگیر شدند.

وزیر کشور با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی‌شده انجام می‌دهند، افزود: تمام عوامل این حادثه تروریستی قطعا شناسایی و دستگر خواهند شد.

وحیدی با بیان اینکه اطلاعات کامل این موضوع توسط دستگاه اطلاعاتی اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: امروز کار در کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی است و با قدرت و سرعت عمل به موقع جریانات تروریستی که مورد حمایت رژیم‌های تروریست‌پرور هستند در چنگ قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی هستند و با سرعت برخورد می‌شود.

‌وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۵۰ شهید در گلزار شهدای کرمان خاکسپاری می‌شوند و پیکر شهیدان سایر شهر‌های استان کرمان نیز در زادگاهشان دفن خواهد شد، ادامه داد: پیکر شهدا در مسیر رسیدن به گلزار شهدای کرمان است و به مرور تشییع و خاکسپاری پیکر شهدا انجام خواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه ابدان سایر شهدا به دیگر استان‌ها و شهر‌های استان کرمان منتقل خواهد شد، غیر از کرمان نیز امروز و برخی نیز ممکن است در زمان‌های دیگر تشییع و خاکسپاری انجام شود.

وحیدی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهدا امروز با حضور باشکوه مردم برگزار شد و پیکر شهدا در حال انتقال به گلزار شهداست، تاکید کرد: در این حادثه تروریستی ۵۴ شهید زن، ۳۴ شهید مرد، ۱۲ شهید مهاجر افغانستانی داریم و تعداد ۱۰ نفر نیز زیر ۱۰ سال دار‌ند.

وی با بیان اینکه ۵۶ شهید در گلزار شهدای کرمان دفن می‌شوند، گفت: در حالذ حاضر خانواده‌های شهدا در گلزار حضور دارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار