در آیین الحاق شناورها و تجهیزات جدید به ندسا؛

سرلشکر سلامی: سپاه به توسعه قدرت در دریا‌های آزاد می‌اندیشد/ اراده خود را بر دشمنان تحمیل می‌کنیم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در حوادث بزرگ، ما در وسط میدان خواهیم ماند و اراده خود را بر دشمنان ظالم خود تحمیل خواهیم کرد، گفت: سپاه به امتداددهی و انبساط قدرت در اعماق دریا‌های آزاد فکر می‌کند.
کد خبر: ۶۴۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ - 06January 2024

سرلشکر سلامی: سپاه به توسعه قدرت در دریا‌های آزاد می‌اندیشد/ اراده خود را بر دشمنان تحمیل می‌کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز در آیین الحاق ناو «ابومهدی المهندس» و شناور‌ها و تجهیزات راهبردی جدید به نیروی دریایی سپاه، اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه به‌عنوان جلودار و پیشگام قدرت جمهوری اسلامی ایران در مقابل قدرت‌های قهری جهان به یک درخشش و جهش در توان تهاجمی و دفاعی خود دست یافته است.

سرلشکر سلامی افزود: ما با یک زنجیره به‌هم پیوسته دشمنان درگیر هستیم که دشمن از طریق جنگ‌های اقتصادی با راهبرد تحریم جنگ فرهنگی، نبرد در محیط امنیتی با فتنه‌ها و جنگ اطلاعاتی و ترور، و تهدید به اعمال قدرت نظامی و جنگ در عرصه سیاسی به دنبال این است که تمام شئون ملت ایران را به میدان جنگ بکشاند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: شکست نخوردن پایین‌ترین مرحله قدرت برای ماست. ما برای شکست دادن دشمن تلاش می‌کنیم؛ ما امروز با ورود سامانه‌های جدید رخسار و سیمای نوینی از مدرن‌تر شدن قدرت دریایی سپاه را می‌بینیم.

وی اضافه کرد: اساس کار ما بر دو حقیقت تأثیر اصول دکترینی بر توسعه قدرت و تأثیر راهبر‌دها بر گسترش قدرت استوار است. ما به امتداددهی و اتساع و انبساط قدرت در اعماق دریا‌های آزاد فکر می‌کنیم و این یک اصل دکترینی است.

سردار سلامی تصریح کرد: نیروی دریایی ما باید قادر باشد هر نقطه‌ای را که دشمن در آن ایستاده است به او دست یابد؛ بر اساس اصل خوداتکایی، نیروی دریایی در دریا از استقلال رزمی برخوردار است.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ما قدرتمند می‌مانیم و از ایران دفاع می‌کنیم و بیرق اسلام را در جهان اسلامی در اهتزاز نگه خواهیم داشت و در حوادث بزرگ، ما در وسط میدان خواهیم ماند و اراده خود را بر دشمنان ظالم خود تحمیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار