در اجلاسیه سراسری اندیشکده‌های حکمرانی و قانونگذاری؛

قالیباف: حکمرانی درست، مستلزم شفاف‌سازی و مردمی‌سازی است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی حرف از حکمرانی درست می‌زنیم، باید شفاف‌سازی، هوشمندسازی، مردمی سازی مورد توجه قرار گیرد که خروجی آن کارآمدسازی است.
کد خبر: ۶۴۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ - 06January 2024

قالیباف حکمرانی درست، مستلزم شفاف سازی و مردمی سازی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه ۱۶ دی) در افتتاحیه اجلاس سراسری اندیشکده‌های حکمرانی و قانونگذاری استانی، اظهار داشت: در ابتدا اقدام تروریستی جمعی از مردم عزیز کشورمان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی در کرمان را محکوم می‌کنم و باید بگویم که عبور از خط قرمز‌های نظام پاسخ محکمی خواهد داشت.

وی درباره اندیشکده‌های حکمرانی و قانون‌گذاری استانی، گفت: این امر یکی از پایه‌های تحول است که مقام معظم رهبری هم بار‌ها بر آن تاکید فرمودند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم در مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری کنیم، اما ذی‌نفعان آن قانون، در فرآیند بررسی و تصویب آن نقشی نداشته باشند.

قالیباف تاکید کرد: هر موضوعی باید مردمی سازی شود و مردم باید به شکل واقعی درگیر موضوعات شوند. وقتی حرف از حکمرانی درست می‌زنیم، باید شفاف‌سازی، هوشمندسازی، مردمی سازی مورد توجه قرار گیرد که خروجی آن کارآمد سازی است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار